اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

دو واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در تفرش بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دو واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در تفرش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دو واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در تفرش بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بعد از ظهر امروز و در مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ضمن واگذاری دو واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش بهزیستی تفرش مرکز مشاوره توانبخشی روزانه و مرکز ژنتیک در این شهرستان نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش هدف از ایجاد و راه‌اندازی مراکز مشاوره ژنتیک، مشاوره به آحاد مردم در زمینه مشخص کردن خطر وقوع یا تکرار یک بیماری ارثی و ارائه اطلاعات و حمایت از خانواده‌های دارای فرزند مبتلا و یا در معرض خطر داشتن فرزند مبتلا است.

مشاوره ژنتیک به افراد کمک می‌کند تا ماهیت بیماری وراثتی و نحوه انتقال آن را بهتر شناخته و با یک راهنمایی صحیح از داشتن فرزند مبتلا به نقایص ژنتیکی جلوگیری کرد.

هدف از راه‌اندازی مرکز توانبخشی نیز ارائه خدمات به بیماران روانی و فاصله گرفتن آنها از مراکز شبانه روزی و قرار گرفتن هر چه بیشتر آنان در محیط گرم خانواده است.

انتهای پیام/87005‌/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول