اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب

15 واحد مسکونی مددجویی در تویسرکان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از دهه فجر 15 واحد مسکونی روستایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در تویسرکان به بهره‌برداری رسید.

15 واحد مسکونی مددجویی در تویسرکان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، در چهارمین روز از 34 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار تویسرکان و جمعی از مسئولان یک واحد مسکونی روستایی مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام در روستای باباپیر همزمان با 14 واحد دیگر به صورت نمادین افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه تأمین مأمن و سرپناه در راستای رفاه آسایش مردم بی‌بضاعت در سرفصل کاری تلاش و همت امداد با همکاری دستگاه‌های مرتبط است، افزود: احداث 30 واحد مسکن روستایی در قالب طرح بهسازی امروز 15 واحد مسکونی تکمیل شده که برای هر واحد هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیون ریال صرف شده است.

تیمور کرمی‌مقدم مجموع اعتبار صرف شده برای ساخت 15 واحد مسکونی روستایی در سطح شهرستان تویسرکان را 2 میلیارد و 250 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: زیربنای 15 واحد مسکونی روستایی مددجوی بهره‌برداری شده در چهارمین روز از دهه مبارکه فجر 960 متر مربع است.

وی با بیان اینکه مسکن یک نیاز ضروری و مهم برای انسان به ویژه افراد محروم است، افزود: در سال جاری پنج واحد ساختمانی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 750 میلیون ریال احداث و خریداری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان در خصوص دیگر اقدامات مسکن روستایی در نهاد امداد تویسرکان، ابراز داشت: مبلغ 785 میلیون ریال به تعداد 335 مورد کمک و مساعدت در خصوص لوله‌کشی گاز به منازل مددجویان زیر پوشش امسال توسط این نهاد صورت گرفته ست.

وی احداث حمام، سرویس بهداشتی و تعمیرات ساختمانی مددجویان به تعداد 40 فقره با صرف هزینه 220 میلیون ریال را یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد در این بخش دانست.

کرمی‌مقدم با اشاره به معرفی 435 مددجو به مراکزی نظیر اداره برق، آب، گاز، و بنیاد مسکن برای کاهش هزینه موارد ذکر شده متذکر شد: فعالیت‌های کمیته امداد تویسرکان در این حوزه با صرف 3 میلیارد و 5 میلیون ریال انجام شده است.

وی در پایان با بیان اینکه امید داریم که خیران و مردم نیکوکار در راستای این مهم خانواده امداد را یاری کنند، گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری و تعامل مسئولان شهرستان مابقی مساکن روستایی را برای مردم خوب و فهیم محروم شهرستان آماده کنیم.

انتهای پیام/89010/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول