اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی:

تعدادی از مددجویان جرائم غیرعمد آزاد می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: تعدادی از مددجویان جرائم غیرعمد زندان‌های استان به مناسبت سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تقارن 22 بهمن آزاد می‌شوند.

تعدادی از مددجویان جرائم غیرعمد آزاد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان شمالی، رضا استاجی در جمع مددجویان جرائم غیرعمد زندان بجنورد، در خصوص وضعیت قضایی آنها از نزدیک مددجویان را آگاه و رهنمود های لازم را ارائه کرد.

رئیس زندان بجنورد هم در این نشست گفت: به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت با اعزام به مرخصی 385 نفر مددجوی واجدالشرایط موافقت شد.

علی حسین‌زاده با اشاره به اهداف و سیاست‌های سازمانی مبنی بر اصلاح و تربیت مددجویان و مهیا کردن زمینه بازگشت مددجویان به جامعه  افزود: نگاه مسئولان قضایی به بزهکاران و آسیب دیدگان اجتماعی نگرش توأم با رأفت و ایجاد بستر اصلاحی و بازتوانی مددجویان برای بازگشت شرافتمندانه به جامعه است.

وی اظهار کرد: با عنایت به اینکه اغلب مددجویان از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و برای ورود به جامعه و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی نیاز به حمایت و پذیرش اجتماعی دارند و در جهت رعایت حقوق شهروندی، تعداد 385 نفر از مددجویان مرد واجدالشرایط که از حسن رفتار و اخلاق خوب برخوردار بودند و به طور مستمر در دوره‌های آموزشی و تربیتی حضور داشتند از 48 ساعت مرخصی تشویقی بهره‌مند شده و به مرخصی اعزام شدند.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول