اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی لنگرود:

1500 مددجو در لیست انتظار بهزیستی لنگرود هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی لنگرود مددجویان جدید و در لیست انتظار این نهاد را بالغ بر یک‌ هزار و 500 نفر عنوان کرد و گفت: به ‌زودی این افراد جزو مستمری بگیران بهزیستی قرار می‌گیرند.

1500 مددجو در لیست انتظار بهزیستی لنگرود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، عبدالله روحی عصر امروز در مراسم افتتاح 25 واحد مسکونی این شهرستان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون 40 واحد مسکونی توسط بهزیستی لنگرود در دست ساخت بود که از این میزان 25 واحد آماده تحویل شده است.

وی با بیان اینکه برای هر یک از این واحدهای مذکور چهار میلیون تومان اعتبار در مرحله نخست و سه میلیون تومان در مرحله دوم از محل اعتبارات سازمانی بهزیستی اختصاص یافته است، ادامه داد: بقیه آن از همیاری خانواده‌های مددجو تامین شده است.

به گفته رئیس اداره بهزیستی لنگرود، 15 واحد مسکونی دیگر تا پایان سال جاری در اختیار مددجویان بهزیستی شهرستان قرار می‌گیرد.

وی دلایل کندی روند احداث این واحدها را وجود سرما و نبود کارگر و گرانی مصالح ساختمانی عنوان کرد و یادآور شد: برخی از مددجویان در پرداخت همیاری دچار مشکل هستند.

روحی با اشاره به اینکه تمام مددجویان به صورت سیستمی و یکپارچه یارانه‌های خود را در سطح کشور دریافت می‌کنند، اذعان کرد: بهزیستی شهرستان و استان دیگر مانند گذشته متولی پرداخت یارانه‌های مددجویان نیست.

این مسئول، مددجویان جدید و در لیست انتظار بهزیستی لنگرود را بالغ بر یک‌ هزار و 500 نفر ذکر کرد و افزود: به‌ زودی این افراد جزو مستمری بگیران بهزیستی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه بهزیستی لنگرود امکانات توان‌ بخشی را در اختیار مددجویان قرار می‌دهد، تصریح کرد: به 25 نو عروس کارت هدیه 500 هزار تومانی اهدا شد.

روحی کمک به مددجویان در خرید جهیزیه نو عروسان و نیز کمک‌های خاص به مددجویان را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و خاطر نشان کرد: متقاضیان واجدان شرایط با استفاده از خدمات بهزیستی می‌توانند تقاضای خود را به صورت مستقیم به بهزیستی شهرستان ارائه دهند و پس از بررسی و تایید صحت ادعا خدمات بهزیستی شامل حال آن ها می‌شود.

وی واجدان شرایط برای دریافت خدمات بهزیستی را معلولان، زنان سرپرست خانوار، بد سرپرست‌ها و اورژانس اجتماعی ذکر کرد.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول