اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

توزیع 80 سبد غذایی بین کودکان مددجوی چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از توزیع 80 سبد غذایی بین کودکان زیر شش سال تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

توزیع 80 سبد غذایی بین کودکان مددجوی چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از توزیع 80 سبد غذایی بین کودکان زیر شش سال تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام اظهار کرد: در راستای رفع مشکل سوء تغذیه بین کودکان زیر شش سال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چرام در سال جاری تعداد 80 سبد غذایی بین این خانواده‌ها توزیع کرد.

وی افزود: هدف کمیته امداد از توزیع سبد غذایی بین کودکان زیر شش سال جلوگیری از تغذیه نامناسب و کمک به تأمین احتیاجات غذایی این کودکان می‌باشد.

مظاهری با بیان این‌که این سبد غذایی شامل برنج، عدس، ماکارونی، روغن مایع و شکر می‌باشد، تصریح کرد: هزینه هر سبد غذایی به مبلغ 400 هزار ریال و جمعاً 32 میلیون ریال می‌باشد.

این مسئول تلاش کمیته امداد را رفع محرومیت و فقر از جامعه عنوان کرد و از همه خیرین و نیکوکاران خواست تا در این راستا از کمک‌های مالی خود دریغ نورزند.

رئیس کمیته امداد چرام ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) چرام با هدف یاری رساندن به محرومان و رفاه حال بیشتر آنان توزیع سبد غذایی خانوار را بین مددجویان این نهاد آغاز کرد.

وی با اشاره به این‌که مردم خیر و نوع‌دوست چرام، همواره برای کمک‌رسانی به محرومان در کنار کمیته امداد حضور داشته و این نهاد را یاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: طرح توزیع مواد غذایی بین مددجویان برگرفته از سنت حسنه کمک به نیازمندان است که به منظور کمک به تغذیه صحیح افراد آسیب‌پذیر جامعه اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان این‌که آسایش عمومی با مشارکت نیک‌اندیشان توانمند در مسیر یاری و کمک ضعیفان تحقق می‌یابد، متذکر شد: انفاق به نیازمندان خیر و برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول