اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رابر:

توسعه پایدار با مشارکت مردم صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار رابر گفت: توسعه پایدار بدون مشارکت مردم صورت نمی گیرد و باید مردم و دولت با هم همگام باشند.

توسعه پایدار با مشارکت مردم صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، منصور محسنی پیش از ظهر امروز در جشن انقلاب که در دهستان اسکر برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی افزود: جشن‌های دهه فجر باید همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود، انقلاب اسلامی ایران برخلاف همه توطئه‌های رنگارنگ دشمنان داخلی و خارجی هر روز پویاتر و پرشتاب‌تر به راه خود ادامه می‌دهد و سنگرهای مختلف را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

محسنی بیان کرد: توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی تمام شدنی نیست و با حفظ  وحدت، هوشیاری‌، تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ادامه راه شهدا و حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی امروز وظیفه همه ماست‌.

معاون فرماندار رابر تصریح کرد: توسعه پایدار بدون مشارکت مردم صورت نمی‌گیرد و باید مردم و دولت با هم همگام باشند.

محسنی به دستاوردهای دولت در منطقه اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه‌های عظیم در سطح شهرستان نشانه عزم جدی دولت برای رفع محرومیت‌زدایی است.

اهمیت ویژه حضور در راهپیمایی 22 بهمن

علی افضلی رئیس آموزش و پرورش رابر در جمع اهالی دهستان جواران این شهرستان اظهار داشت: هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت، رشد و عدالت بر اساس موازین اسلامی است و وظیفه‌ی همگان است که با پیروی از ولایت فقیه در حفظ و تداوم انقلاب تلاش کنند.

وی افزود: امام خمینی(ره) به عنوان یک فقیه عالی‌قدر، مردم را از ظلم و جور رژیم ستم‌شاهی آگاه کرد و با کمک مردم، انقلاب اسلامی در این کشور تثبیت شد.

وی با تاکید بر لزوم حضور مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تصریح کرد: حضور ملت در این مراسم و برنامه‌های دهه فجر، اهمیت بسیاری دارد و دشمنان را مأیوس می‌کند.

انتهای پیام/80024/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول