اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

مشارکت متقابل دولت و مردم برای توسعه پایدار ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مشارکت متقابل دولت و مردم برای توسعه پایدار شهرها و روستاها ضرورت دارد.

مشارکت متقابل دولت و مردم برای توسعه پایدار ضرورت دارد

محمد اشرف‌نیا امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان مرند ضمن تأکید بر اهتمام ویژه مسئولان در تداوم برنامه عمران و آبادانی متوازن مناطق شهری و روستایی اظهار کرد: افزایش روزافزون سطح امیدواری ملت ایران در عرصه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی حاصل اقدامات مدبرانه و دوراندیشی‌های توسعه‌آور دولت جمهوری اسلامی است.

وی موفقیت روزافزون ملت و دولت جمهوری اسلامی در حوزه سیاست بین‌الملل و اداره و هدایت امور کشور را مرهون همدلی و هم‌سویی و نیز هوشیاری آنان در برابر شناسایی به موقع تهدیدها و ناکارآمد سازی توطئه‌های ناجوانمردانه بدخواهان داخلی و خارجی نظام برشمرد و افزود: ثمره تلاش دولت زمینه‌ساز آن شده است که اکنون در شهرها و روستاهای کشور تحولات بنیادین را در حوزه مسکن، تولید و سرمایه‌گذاری شاهد باشیم.

اشرف‌نیا ادامه داد: ماهیت تولیدی و اقتصادی مناطق روستایی و سهم نظام اداری و برنامه‌ریزی مراکز شهری باید بیش از گذشته با هم در ارتباط باشند. 

وی اهتمام ویژه مسئولان دستگاه‌های مختلف دولتی در شناسایی و حل و فصل نارسایی‌های به روز اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروزه باید در مراحل مختلف نظام اداری مردم را از تسهیلات ویژه خدماتی مناسب برخوردار کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عدالت موجب امیدواری مردم و شکوفایی استعدادها می‌شود، افزود: همه این تلاش‌ها حاکی از اراده و اهتمام دولت برای منویات رهبری مبنی بر توسعه مبتنی بر عدالت است و دولت مصمم است تا از طریق تحقق عدالت، رونق اقتصادی و ایجاد فرصت‌های عادلانه برای آحاد مردم را تحقق بخشد.

اشرف‌نیا ابراز امیدواری کرد با تدبیر مسئولان مراکز اداری و همراهی مردم گام‌های بلندتری برای شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی، تولیدی و سرمایه‌ای مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی برداشته شود.

وی اراده ملی مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در بی‌اثرسازی تمام ترفندهای سیاسی و فشارهای اقتصادی دشمنان داخلی و خارجی را زمینه‌ساز کسب مدارج بزرگ استقلال‌های تحول‌آفرین برای ایران اسلامی برشمرد و گفت: زنجیره‌های وارستگی و پیشرفت در بخش‌های مختلف کشور بیش از گذشته مستحکم‌تر می‌شود و در این خصوص همچنان افق‌های روشنی برای توسعه ملی و پایدار کشور در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و جهانی در حال ترسیم و شکل‌گیری است. 

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول