اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی ملارد:

توسعه طرح‌های کشاورزی در ملارد ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ملارد بر توسعه طرح‌های کشاورزی در این شهرستان تأکید کرد.

توسعه طرح‌های کشاورزی در ملارد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، علی شاکری صبح امروز در مراسم افتتاح برخی از پروژه‌های کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان ملارد با داشتن ظرفیت‌های بسیار بالا در زمینه کشاورزی می‌تواند به عنوان قطب کشاورزی محسوب شود.

وی ادامه داد: توجه به بخش کشاورزی در این شهرستان می‌تواند، زمینه‌های تولید محصولات را بیشتر کرده و صنعت کشاورزی را در ملارد با رونق بیشتری همراه سازد.

این مسئول در ادامه سخنان خود به 10 پروژه کشاورزی و صنایع وابسته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها شامل واحدهای تولید قارچ، احداث باغ پسته، مجتمع‌های گلخانه‌ای کشت سبزی و صیفی می‌باشد.

به گفته شاکری برای راه‌اندازی این طرح‌ها بیش از 130 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. این طرح‌ها در روستای اخترآباد از توابع بخش صفادشت شهرستان ملارد اجرا شده است.

رئیس جهاد کشاورزی ملارد تأکید کرد: با راه‌اندازی این طرح‌ها برای چهار هزار و 25 نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

شاکری در ادامه سخنان خود بر توجه ویژه به اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی تأکید و عنوان کرد: در این زمینه این اداره از ابتدای سال‌جاری تاکنون اهتمام ویژه‌ای برای اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی در این شهرستان انجام داده است.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح حمایت از تولید کشاورزان، توسعه اشتغال‌زایی، تأمین نیاز مردم و افزایش تولیدات کشاورزی با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان است.

این مسئول با اشاره به وجود 80 هزار هکتار اراضی ملی در ملارد ادامه داد: این شهرستان در تولید قارچ و تخم‌مرغ دارای رتبه‌های برتر است و در صورت توجه بیش‌تر به این مهم می‌تواند تولیدات خود را در این زمینه و بخش کشاورزی با رونق و توسعه همراه کند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول