اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شرق هرمزگان در جمع دانشجویان

قشر جوان بومی، توان تغییر و توسعه شرق هرمزگان را داراست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: قشر جوان و تحصیل‌کرده بومی در این منطقه توان تغییر و توسعه را دارد.

قشر جوان بومی، توان تغییر و توسعه شرق هرمزگان را داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، سید عبدالکریم هاشمی‌نخل‌ابراهیمی در آئین جشن انقلاب در جمع دانشجویان مراکز آموزش عالی در میناب با اشاره به گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح شکل‌گیری اجتماع‌های مردم میناب در راهپیمایی‌های ضد طاغوتی در دهه 57، بیان کرد: در میناب همیشه دانشجویان آغازگر حرکت‌های مردمی بوده‌اند.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ایران از اقشار مختلف به این نتیجه رسیده بودند که منافع، خواسته‌ها و مطالبات رژیم منحوس پهلوی با ارزش‌های مورد نظر مردم همخوانی ندارد.

وی وحدت و یکپارچگی ملت را تحت رهبری دینی امام خمینی (ره) مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد و ضمن اشاره به حرکت‌های انقلابی مردم در کشورهای مختلف دنیا افزود: در کشورهای منطقه و بلادی که انقلاب صورت می‌گیرد به جهت نبود رهبری دینی، حرکت‌ها به نتیجه مطلوبی نمی‌رسد.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امام خمینی (ره) با رهبری دینی خود انقلاب اسلامی را علاوه بر به ثمر رساندن، به دیگر نقاط عالم نیز صادر کرد.

هاشمی نخل ابراهیمی ادامه داد: ایران اسلامی اکنون به کشوری سربلند در جهان تبدیل شده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم تمامی توطئه‌ها، فشارها و انواع تحریم، تمام چالش‌ها را پشت سر نهاده و به الگویی ظلم ستیز و موفق مبدل شده است.

این نماینده مجلس با بیان این مطلب که بابت انقلاب اسلامی هزینه‌های فراوانی شده است، افزود: تداوم این گوهر ناب نیز مستلزم وحدت، همراهی و همدلی اقشار مختلف جامعه در ظل تبعیت از ولایت فقیه است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نسل جوان و نیروی توانمند، متعهد، فرهیخته و آموزش دیده را سرمایه گران سنگ کشور برشمرد و گفت: پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف علمی در گرو همراهی و تلاش دانشجویان است.

این نماینده مجلس همچنین با ذکر بخشی از مشکلات میناب در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: شهری که با گذشت 34 سال از انقلاب هنوز از قافله پیشرفت و توسعه عقب است نیازمند تلاش همگانی، مشارکت عمومی و هم افزایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در هرمزگان اقدامات خوب و مناسبی صورت گرفته، اظهار داشت: در میناب و منطقه شرق هرمزگان به اندازه نیاز و ضرورت کار نشده و امکانات موجود برای مردم رضایت بخش نیست.

هاشمی نخل ابراهیمی تصریح کرد: قشر جوان و نیروی تحصیل کرده باید برای توسعه فرهنگ، دانش و ارتقا سطح خدمات در منطقه تلاش کنند.

وی بر ارتقا سطح دانش در خانواده‌ها تاکید کرد و ادامه داد: خانواده در پرورش و تربیت نسل آینده کشور نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تشکیل نشست‌های مشورتی و پرسش و پاسخ با دانشجویان شد و گفت: هم اندیشی با قشر جوان به ویژه کسانی که در مراکز آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند سبب چاره اندیشی و حل مناسب مشکلات می‌شود.

در این مراسم که به همت دانشگاه پیام نور مرکز میناب و در سالن اجتماعات دانشکده آیت‌الله خامنه‌ای این شهر برگزار شد از 100 نفر از دانشجویان رشته‌های 22 گانه این مرکز، مدال آوران مسابقات فرهنگی، ورزشی و مسئولان تشکل‌های فعال تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/88004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول