اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان خبر داد

کسب رتبه اول زنجان در طرح‏های توسعه کشاورزی در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به وضعیت طرح‏های توسعه‏ای کشاورزی در این استان گفت: زنجان در سال‌جاری رتبه اول طرح‏های توسعه کشاورزی در مقیاس کوچک را کسب کرد.

کسب رتبه اول زنجان در طرح‏های توسعه کشاورزی در کشور

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: رعایت ضوابط و مقررات و تخصیص اعتبار مناسب میزان تشکیل پرونده‏های توسعه کشاورزی را در استان زنجان افزایش داده است.

* تعامل بانک کشاورزی برای توسعه طرح‏های کشاورزی مناسب است

وی به همکاری بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود: تلاش کارشناسان سازمان و همکاری و تعامل بانک کشاورزی زنجان برای توسعه طرح‏های کشاورزی بسیار مناسب بوده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه درخواست‌های بسیاری برای طرح‌های کشاورزی تشکیل شده است، یادآرو شد: همه اعتبارات طرح‌های توسعه کشاورزی به این طرح‌ها اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پرونده‏های بسیاری وجود دارند که بعد از ابلاغ و تخصیص اعتبارات لازم به متقاضیان اختصاص خواهد یافت.

* استان زنجان پیشرو در توسعه کشاورزی

نهاوندی‌پور توسعه کشاورزی استان زنجان در بخش‏های مختلف را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در بسیاری از شاخصه‏های توسعه کشاورزی استان زنجان پیشرو است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به طرح‏های توسعه کشاورزی شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: بسیاری از طرح‏های توسعه کشاورزی در این شهرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 141 پروژه در شهرستان طارم مورد بهره‏برداری قرار خواهد گرفت، گفت: این طرح‏ها در طول دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

*119 کارگاه فرآوری زیتون در شهرستان طارم

نهاوندی‌پور به طرح های فرآوری زیتون در شهرستان طارم اشاره کرد و اظهار داشت: 119 کارگاه فرآوری زیتون در شهرستان طارم آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان خدابنده بیشترین طرح‏های توسعه کشاورزی در استان را داشته است، افزود: همه شهرهای تلاش کرده‏اند تا اعتبارات مناسبی را جذب کنند.

نهاوندی‌پور به تسهیلات اعتباری هفت درصدی اشاره کرد و اظهار داشت: این تسهیلات شرایط مناسبی را برای توسعه طرح‏های کشاورزی در استان زنجان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول