اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین روز از دهه فجر

عملیات اجرایی امتداد بلوار انقلاب اسلامیه آغاز شد

خبرگزاری فارس: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی امتداد بلوار انقلاب تا دارالسلام و خیابان 22 بهمن اسلامیه آغاز شد.

عملیات اجرایی امتداد بلوار انقلاب اسلامیه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، شهردار اسلامیه پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه امتداد بلوار انقلاب اسلامیه اظهار کرد: این پروژه شامل تملک، تعریض و آماده‌سازی مسیر شامل 5/1 کیلومتر طول مسیر و 50 هزار متر مربع مساحت است.

علی محمدشاهی گفت: در این پروژه عملیات جدول‌کشی به طول 9 هزار متر و عملیات خاکی به حجم 40 هزار متر مکعب انجام می‌شود.

شهردار اسلامیه افزود: برای تملک زمین توسط شهرداری مبلغ یک میلیارد تومان هزینه شده و برای اجرای پروژه نیز مبلغ 500 میلیون تومان از محل ماده 12 اعتبارات استانی تخصیص یافته است.

محمدشاهی تصریح کرد: از هفته دولت تاکنون مبلغ 300 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 12 به آسفالت و توسعه معابر، زیرسازی و جدول‌کشی باغشهر اسلامیه اختصاص یافته است.                                                          

*نصب دستگاه پیش سرد در کشتارگاه اسلامیه

وی از نصب دستگاه پیش‌سرد در محل کشتارگاه اسلامیه خبر داد و یادآور شد: برای خرید این دستگاه مبلغ 45 میلیون تومان  اعتبار هزینه شده است.

شهردار اسلامیه با اشاره به موقعیت ویژه این شهر و قرارگرفتن در مسیر ترانزیت کالا و مسافر، گفت: با توجه به اینکه جاده کمربندی فردوس، اسلامیه هنوز عملیاتی نشده، تنها بار ترافیکی اسلامیه از مسیر مرکزی شهر و خیابان امام خمینی(ره) انجام می‌شود که امتداد و تعریض بلوار انقلاب در کاهش این بار ترافیکی بسیار موثر است.                                                

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان اسلامیه

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه توانمندی‌های بانوان اسلامیه در محل سالن اجتماعات دبیرستان شهید قویم این شهر افتتاح شد.

در این نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شامل هنرهای دستی، تولیدات پوشاک، عروسک و گل‌های تزئینی در 15 غرفه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/69007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول