اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز:

شهرداری در رشته‌های مختلف ورزشی تیم‌داری کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز می‌تواند به تدریج به سمت تیم‌داری در رشته‌های مختلف ورزشی پیش برود.

شهرداری در رشته‌های مختلف ورزشی تیم‌داری کند

زین‌العابدین عرب امروز در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان شهرداری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امیدواریم با لحاظ کردن ظرفیت‌های مالی، شهرداری شیراز به تدریج در رشته‌های مختلف ورزش حرفه‌ای و تیم‌داری را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: شهرداری در زمینه فعالیت‌های ورزشی اقدامات خوبی را انجام داده، اما جا دارد که با حرفه‌ای‌تر شدن بحث ورزش در شهرداری شیراز، رقابت در سطح کشور مد نظر مسئولان شهری قرار گیرد.

عرب ادامه داد: تنها مسئله‌ای که مردم از شهرداری انتظار دارند خدمت‌رسانی مناسب است و به طور قطع کارمند شاداب و ورزشکار بهتر می‌تواند با ارباب رجوع تعامل داشته باشد.

مدیر تربیت بدنی شهرداری شیراز نیز در همین زمینه به خبرنگار فارس گفت: از ابتدای سال 91 بنابر تاکیدات شهردار شیراز فعالیت‌های ورزشی منسجم‌تر پیگیری شد.

عباس رضایی تصریح کرد: امسال از فضای 14 فرهنگ‌سرا برای ورزش شهرداری استفاده و کلاس‌های مختلف ورزشی در آن راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: شهرداری با 127 مربی طرف قرارداد شد و هشت سالن و فرهنگ‌سرا را در اختیار ورزش عموم شهروندان و به ویژه کارکنان شهرداری اختصاص داد.

رضایی ابراز داشت: شهرداری شیراز در مسابقات آمادگی جسمانی کلان‌شهرها، سه مدال نقره کسب کرد و به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

این مسئول اضافه کرد: در مسابقات تنیس روی میز کلان‌شهرها که در کرج برگزار شد، شهرداری شیراز مقام سوم تیمی را کسب کرد و سه مدال برنز به دست آورد.

مدیر تربیت بدنی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز بین شهرداری‌های کلان‌شهرها سه مدال نقره و یک برنز کسب کرد و به مقام سوم تیمی دست یافت.

به گفته وی، تیم فوتسال شهرداری شیراز در بین کلان‌شهرها سوم شد و تیم دارت بانوان شهرداری نیز مقام قهرمانی را در کلان‌شهرهای کشور از آن خود کرد.

رضایی گفت: شهرداری شیراز در شرایط فعلی تیم‌داری نمی‌کند و هیچ بازیکنی خارج از مجموعه در آن حضور ندارد و مقام‌های کسب شده از این نظر واجد اهمیت است.

مدیر تربیت بدنی شهرداری شیراز اذعان داشت: نخستین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری برای آقایان از هفته بصیرت آغاز شد.

این مسئول متذکر شد: این المپیاد با حضور یک‌هزار و 244 ورزشکار در رشته‌های فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، کوهپیمایی، دو 400 متر، شطرنج، تیراندازی، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی، دارت، بسکتبال و تنیس روی میز آغاز به کار کرد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از ورزشکاران انفرادی حائز رتبه‌های برتر و تیم‌هایی که موفق به کسب عناوین نخست شده‌اند تجلیل به عمل آمد و اعلام شد که المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارمند شهرداری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول