اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ایران

شهرداری ارومیه به مصاف پیشگامان کویر می‌رود

خبرگزاری فارس: از هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ایران، تیم شهرداری ارومیه در یزد به مصاف پیشگامان کویر می‌رود.

شهرداری ارومیه به مصاف پیشگامان کویر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه از هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ایران، تیم شهرداری ارومیه در یزد به مصاف پیشگامان کویر می‌رود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که یکشنبه همین هفته در ارومیه موفق شد تیم رده دومی متین ورامین را سه بر یک شکست دهد، امید زیادی به حضور در جمع 4 تیم برتر و صعود به پلی‌آف دارد و در صورت کسب پیروزی برابر پیشگامان کویر، هفته آینده جشن صعود را در ارومیه خواهد گرفت.

اما تیم پیشگامان کویر یزد که پس از باخت‌های متوالی، این هفته شهرداری تبریز را سه بر یک شکست داد، امیدوار است با پیروزی برابر شهرداری ارومیه، به جمع امتیازات خود بیفزاید اما شانس چندانی برای حضور در جمع 4 تیم ندارد.

امیر برزگر و بهرام فرید، قدرتی زنان شهرداری ارومیه به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نیستند و دراگان جورجویچ، سرمربی صرب این تیم باید به محمد محمدکاظم و یاسر پورتوندوی کوبایی اعتماد کند. علیرضا نادی، کاپیتان ملی‌پوش شهرداری ارومیه که در دو بازی اخیر به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم خود حاضر نبود، حضورش در بازی امروز به تصمیم کادر فنی ارومیه بستگی دارد.

این دیدار از ساعت 15:30 امروز در سالن شاهدیه یزد برگزار می‌شود و همزمان با این بازی، 5 دیدار دیگر در 5 شهر کشور پیگیری می‌شود:

در تهران: نوین کشاورز – متین ورامین

در تبریز: شهرداری تبریز – میزان خراسان

در آمل: کاله مازندران – پیکان تهران

در کرج: سایپا البرز – آلومینیوم المهدی

در کاشان: باریج اسانس – جواهری گنبد

هم‌اکنون تیم‌های پیکان تهران، متین ورامین، کاله مازندران و سایپای البرز به ترتیب با 45، 41، 39 و 37 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم لیگ برتر والیبال ایران قرار دارند و تیم شهرداری ارومیه با 37 امتیاز و معدل ست کمتر نسبت به سایپا در رده پنجم جای دارد.

انتهای پیام/61015/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول