اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان:

کمک به شهرداری‌ها از تکالیف سازمان همیاری در سال آینده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به اینکه کمک به شهرداری‌های استان زنجان در بودجه سال 92 برای این سازمان تکلیف شده است، گفت: این اقدام در سطح کشور بی‌نظیر است.

کمک به شهرداری‌ها از تکالیف سازمان همیاری در سال آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدمهدی احمدیان شامگاه چهارشنبه در هشتمین نشست تخصصی شهرداران استان زنجان که به میزبانی شهردار زنجان برگزار شد، اظهار داشت: کمک به شهرداری‌های استان زنجان در دستور کار سازمان همیاری شهرداری‌های استان قرار گرفته است.

وی نحوه انجام کمک به شهرداری‌های استان زنجان را از جمله وظایفی اعلام کرد که به معاون امور عمرانی استاندار زنجان تفویض شده است.

*کمک به شهرداری‌ها تا تیر ماه سال آینده انجام می‌شود

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به متنوع بودن کمک‌های در نظر گرفته شده برای شهرداری‌های استان تصریح کرد: این کمک‌ها یا به صورت تامین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌ها خواهد بود و یا به صورت نقدی انجام می‌شود.

وی از خرید ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌ها از خارج از کشور خبر داد و گفت: این خودروها و تجهیزات مورد نیاز به زودی وارد کشور می‌شود.

احمدیان اضافه کرد: اگر شهرداری‌ها در صدد اجرای پروژه خاصی باشند سازمان همیاری می‌تواند بودجه‌ای را به این منظور در اختیار آنها قرار دهد.

وی تاکید کرد: کمک‌های در نظر گرفته شده برای شهرداری‌های استان زنجان تا تیر ماه سال آینده در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

*تقبل هزینه حسابرسی شهرداری‌ها توسط سازمان همیاری

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از تقبل هزینه حسابرسی شهرداری‌ها توسط این سازمان خبر داد و افزود: این کمک‌ها خارج از کمک‌های در نظر گرفته شده در سال‌جاری برای شهرداری‌ها است.

وی از تخصیص بودجه بیشتر از سال‌جاری برای کمک به شهرداری‌های استان زنجان در سال آینده خبر داد و گفت: رقم در نظر گرفته شده برای سال آینده 50 درصد افزایش می‌یابد.

احمدیان از تهیه درخواست‌های دو شهرداری در مورد ماشین‌آلات مورد نیاز خبر داد و اضافه کرد: این ماشین‌الات قبل از پایان سال‌جاری به آنها تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب سازمان شهرداری‌های استان زنجان در تجهیز فرودگاه زنجان اضافه کرد: اقدامات انجام شده در فرودگاه موجب راه‌اندازی پروازهای خارجی از این فرودگاه شده است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان به دریافت مجوز مسیر پرواز برای فرودگاه زنجان اشاره و تصریح کرد: پروازهای عمره از این فرودگاه از سال گذشته آغاز شده است.

*عمل به وظایف اجتماعی

وی با اشاره به اینکه کسب درآمد و سوددهی از اهداف سازمان همیاری شهرداری‌ها محسوب می‌شود، ادامه داد: این سازمان به وظایف اجتماعی خود هم عمل می‌کند.

احمدیان از ورود سازمان همیاری شهرداری‌ها به فعالیت‌های ورزشی خبر داد و گفت: حمایت از تیم بسکتبال از جمله این حمایت‌ها است که در سطح کلان به نفع استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه کمک به شهرداری‌های استان زنجان در بودجه سال 92 برای این سازمان تکلیف شده است، اضافه کرد: این تعیین تکلیف در هیچ کدام از سازمان‌های شهرداری‌های کشور انجام نشده است.

*جنبه تبلیغی تهیه میوه برای حجاج از درآمد‌زایی آن مهم‌تر است

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان به تامین میوه حجاج ایرانی توسط استان زنجان اشاره و تصریح کرد: هر چند تامین میوه برای حجاج موجب درآمدزایی می‌شود ولی جنبه تبلیغی این اقدام هدف اصلی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73004/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول