به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهردار شهرکرد بعدازظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: ایجاد پل ارتباطی الکترونیک و هوشمند میان شهروندان با مجموعه شهرداری هدف از راهاندازی این سامانه تلفنی است.
نورالله غلامیاندهکردی گفت: با افتتاح این سامانه شهروندان میتوانند، طی تماس تلفنی به شماره 137 انتقادات، پیشنهادات و مشکلات شهر را به شهرداری شهرکرد گزارش کنند.
وی ادامه داد: برای نصب و راهاندازی فوریتهای سامانه 137 این شهرداری افزون بر 250 میلیون ریال نیاز به اعتبار است.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات و مسائل شهر امری ضروری است، خاطرنشان کرد: اگر همکاری شهروندان نباشد، شهرداری با تمام توان و نیروی انسانی خود قادر به پاسخگویی به تمام مطالبات شهروندان نخواهد بود.
وی تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی، مدیریت واحد شهری را از مهمترین وظایف خود دانسته و در عرصه کار و روابط اجتماعی، فعالیتهای مختلفی اجرا خواهد کرد.
غلامیان دهکردی عنوان کرد: با فعال شدن این سامانه، ارباب رجوع و شهروندان میتوانند، طی تماس تلفنی با شماره 137 علاوه بر برخورداری از راهنمایی موردنظر، در رشد، توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهر و ارتقای ارائه خدمات مطلوبتر، شهرداری شهرکرد را یاری رسانند.
همزمان با دهه مبارک فجر، سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری شهرکرد با حضور جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهری افتتاح شد.
انتهای پیام/68001/ذ20/پ3003