اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی همدان خبر داد

شرکت همدان در جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌های ایران در اردیبهشت ماه از حضور این استان در این جشنواره خبر داد.

شرکت همدان در جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌ها

محمدرسول طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری بزرگترین جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌های ایران اظهار داشت: این جشنواره در اردبیهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره با هدف معرفی اهمیت جایگاه‌های شورای اسلامی و نقش تأثیرگذار آنان با حضور رئیس جمهور و شوراهای اسلامی 31 استان سال آینده برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی استان همدان گفت: با توجه به بحران‌خیز بودن کشورمان حضور اعضای شوراهای اسلامی به منظور ارتقای دانش مدیریت بحران در این جشنواره ضروری است.

وی با بیان اینکه تأمین مطالبات و نیازهای مردم یکی از رویکردهای شوراهای اسلامی است، یادآور شد: شوراها پل ارتباطی مردم و دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌روند.

طاهری تعامل میان اعضای شوراهای اسلامی با مدیران اجرایی را در ایجاد شهری سالم و مطلوب تأثیرگذار دانست و به شناسایی و برطرف کردن معضلات و بحران‌های شهری تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره ملی تخصصی از تلاش شش ساله شوراها قدردانی و با توجه به شاخص‌های علمی، 31 شورای شهر برتر کشور انتخاب و از میان شوراهای برتر هر استان، هفت شورای برتر کشور تندیس بلورین و 24 شورای دیگر لوح زرین خود را از دست رئیس جمهور دریافت می‌کند.

طاهری ابراز داشت: در سالن نمایشگاه جشنواره بخشی در نظر گرفته شده که هر شورا می تواند عملکرد شش ساله خود را به نمایش بگذارد.

وی در ادامه سخنانش افزود: به تمام افرادی که در این سمینار حضور پیدا کنند گواهی حضور و مدرک سه دوره آموزشی داده می‌شود

رئیس شورای اسلامی استان همدان ابراز داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.TSDi.ir مراجعه کرده و از طریق پست الکترونیک به نشانی info@ibfi.ir با دبیرخانه این جشنواره ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/89002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول