اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان خبر داد

ایجاد 130 هزار شغل در صنعت ‌آب زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: در مجموع بیش از 130 هزار شغل در بخش صنعت آب استان زنجان ایجاد شده است.

ایجاد 130 هزار شغل در صنعت ‌آب زنجان

امیر حمیدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در بخش آب هیچ گونه تاسیسات منابع آبی مدرن در استان زنجان به جز چند شهر که در حد آبرسانی سنتی بود، احداث نشده بود.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 198 پروژه بزرگ و کوچک در صنعت آب استان زنجان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: میزان اراضی زیر پوشش این 198 پروژه، 175 هزار و 812 هکتار بوده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان آب تنظیمی پروژه‌های مذکور را یک‌هزار و 535 میلیون مترمکعب دانسته و یادآور شد: این پروژه‌ها برای 130 هزار و 416 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

* سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد ریالی در بخش آب

وی میزان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های صنعت آب استان زنجان را 4 هزار و 400 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: سد‌های تهم، گلابر، کینه‌ورس، تالوار، مراش و پاوه‌رود از جمله سدهای شاخص استان زنجان به شمار می‌رود.

حمیدنیا با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی اقدامات بسیار بزرگی در بخش صنعت ‌آب انجام شده است، ادامه داد: پیشرفت‌های بزرگی در این بخش در استان زنجان وجود داشته است.

انتهای پیام/73006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول