اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن شکوفایی قرآن در سعدآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان، جشن شکوفایی قرآن در سعدآباد برگزار شد.

جشن شکوفایی قرآن در سعدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان جشن شکوفایی قرآن پایه سوم دبستان سعدآباد برگزار شد.

در این آیین باشکوه، برنامه‌های متنوعی از جمله روخوانی قرآن توسط دانش‌آموزان، اهدای قرآن و جوایز به دانش‌آموزان و برگزاری جشن سالروز پیروزی انقلاب برگزار شد.

معاون آموزش و پرورش سعدآباد در این آیین با تبریک دهه فجر اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و کتاب قرآن نیز بزرگ‌ترین کتاب و ارزشمندترین کتاب در تاریخ بشریت است که عمل به دستورات قرآن امری لازم است.

عبدالله باغچه‌بان افزود: تمسک به قرآن کریم نظام اسلامی را در برابر توطئه‌ها محافظت می‌کند و همه باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ قرآنی اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: این طرح به همت و تلاش برنامه‌ریزان آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان مقطع سوم ابتدایی برگزار شده و دانش‌آموزان هر چه برای قرآن وقت بگذارند ضرر نخواهند کرد و والدین هم باید فرزندان خود را در راه یادگیری قرآن حمایت و تشویق کنند.

این مسئول به خانواده‌ها در راستای نهادینه کردن نماز و روزه و واجبات در دختران تاکید کرد و از آنها خواست که در انجام تکالیف دینی مشوق فرزندان خود باشند تا راه سعادت و پیشرفت آنان را فراهم کنند.

وی گفت: مانوس کردن دانش‌آموزان با ارزش‌های دینی و تقویت بنیه اعتقادی و اخلاقی آنان از اهداف بزرگ آموزش و پرورش است.

باغچه‌بان بیان کرد: امروز دشمنان با برنامه‌ریزی بسیار و با صرف هزینه‌های هنگفت برای کمرنگ کردن معنویت در بین جوانان تلاش می‌کنند که باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی باید با اجرای برنامه‌های باکیفیت فرهنگی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول