اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خورزوق:

بیشترین منبع درآمد شهرداری خورزوق از پروانه‌های ساختمانی بوده است

خبرگزاری فارس: شهردار خورزوق گفت: از نظر بودجه سال 91 هیچ مشکلی نداشته‌ایم و بیشترین منبع درآمد شهرداری خورزوق از پروانه‌های ساختمانی بوده است.

بیشترین منبع درآمد شهرداری خورزوق از پروانه‌های ساختمانی بوده است

حسن یاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شهرداری خورزوق 5 میلیارد تومان جهت بودجه سال92 پیشنهاد کرده است که در شورای شهر در دست بررسی بوده و طی ماه جاری نتیجه آن مشخص خواهد شد.

وی در مورد اقدامات فرهنگی شهرداری تصریح کرد: شهرداری در تعامل با دیگر نهادهای فرهنگی شهر است و از نظر مالی نیز از آنها حمایت می‌کند.

شهردار خورزوق با اشاره به اینکه هر ساله نیم درصد از بودجه شهرداری‌ها به امر کتابخانه‌ها اختصاص می‌یابد، ادامه داد: در همین راستا شهرداری اقدام به تأسیس فرهنگ سرای شهر خورزوق کرده که زیر نظر مستقیم شهرداری فعالیت فرهنگی خود را آغاز کرده است.

وی در ادامه گفت: مدیریت شهری یک امر اجتناب ناپذیر و لازمه پیشرفت هر شهر است که در صورت تحقق این مهم منابع لازم جهت ساخت و سازهای عمرانی تأمین و هماهنگی لازم صورت می‌گیرد.

یاری به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی سال 92 اشاره کرد و افزود: پروژه احداث کتابخانه عمومی اسلام آباد، احداث سالن اجتماعات شهرداری از مهم‌ترین پروژه‌های سال آینده است که در بودجه پیشنهادی لحاظ شده و در صورت تصویب اجرایی می‌شود.

وی افزود: شهرداری در تار و پود جامعه نفوذ دارد و به دلیل وظایف گسترده و ارتباط تنگاتنگ با مردم باید اعتماد متقابل میان مردم و شهرداری وجود داشته باشد و همچنین جهت شفاف سازی باید هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری مشخص باشد و مردم نیز باید با شهرداری همکاری کنند.

شهردار خورزوق با اشاره به اینکه در بحث محرومیت زدایی فعالیتمان را روی بافت فرسوده داخل شهر متمرکز کرده و در این مکان‌ها ساخت و سازهایی انجام شده است، ادامه داد: از آن جمله طرح روان بخشی معابر، احیای معابر غیرقابل استفاده و احداث گلزار شهدای دلیگان داخل بافت فرسوده از جمله این موارد است.

وی گفت: جهت مدیریت واحد حمل و نقل، این وظیفه به عهده سازمان اتوبوسرانی نهاده شده اما هزینه‌های آن از طرف شهرداری تامین می‌شود و طی سال جاری شهرداری 8 دستگاه اتوبوس را وارد ناوگان اتوبوسرانی کرده و بخش خصوصی را به مشارکت طلبیده که نتیجه آن بهتر شدن وضعیت حمل و نقل بوده است.

یاری به طرح‌های عمرانی دهه فجر اشاره کرد و گفت: پیاده روسازی خیابان شهید بهشتی، پیاده‌روسازی خیابان شهید رجایی، روشنایی بلوار فراهان، احداث پارک مرکزی شهرک سیمرغ، روشنایی بلوار سیمرغ، احداث گلزار شهدای دلیگان، احداث پارک شاهد اسلام آباد، احداث پارک زیتون، احداث خیابان علامه مجلسی، احداث خیابان رگبار از طرح‌های عمرانی دهه فجر شهرداری خورزوق است.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول