اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

امام خمینی بت‌شکن معاصر بودند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب، شاهین‌دژ گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بت‌شکن معاصر در جهان بودند.

امام خمینی بت‌شکن معاصر بودند

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به هموطنان تبریک گفت و اظهار داشت: در صدر اسلام نیز پیامبر اکرم (ص) برای در هم شکستن بت‌های لات، هبل و عزی تلاش کردند لیکن امام خمینی (ره) نیز به پشتوانه ملت ایران هیمنه رژیم شاهنشاهی را در هم شکستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به عنوان یک روحانی فرزانه مقابل دشمنان اسلام و کشورمان ایستادگی کردند، افزود: امروزه الگو قرار گرفتن انقلاب ملت ایران شعار نیست بلکه به یک واقعیت بی‌بدیل تبدیل شده است به طوری که در جای جای جهان اسلام برکات آن را شاهد هستیم و بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان در حال شکل گرفتن است.

این نماینده مجلس بر لزوم حفظ اتحاد و همدلی مقامات ارشد تاکید کرد و افزود: رسانه‌های مغرض بیگانه در هر لحظه رویدادهای سیاسی، اجتماعی و .. در مناطق مختلف کشورمان را رصد می‌کنند تا متناسب با آن به دسیسه‌چینی و طراحی توطئه دست بزنند بنابراین لازم است همه اقشار جامعه با حفظ اتحاد و همدلی رو به‌ جلو گام بردارند.

بیگی با بیان اینکه از وضعیت فعلی کشورمان باید قضاوت منصفانه‌‌ای به عمل آید، بیان کرد: باید یک تحلیل صحیح از شرایط فعلی کشورمان تهیه کرده و به مردم ارائه داد بنابراین لازم است نقاط قوت و ضعف به صورت توأم با یکدیگر مورد بررسی قرار بگیرد و هیچ‌ یک از موضوع‌ها مورد غفلت قرار نگیرد.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بازبینی پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و گفت: دستاوردها و توفیق‌های کشورمان در هیچ یک از زمینه‌ها قابل انکار نیست ولی پروژه‌های ناتمام در مناطق مختلف کشور از جمله حوزه انتخابیه میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ وجود دارد که پروژه پتروشیمی میاندوآب و جاده میاندوآب ـ  میانه این پروژه‌ها را شامل می‌شود که باید برای تکمیل آنها به طور منظم تلاش شود.

انتهای پیام/61002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول