اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه خبر داد

اشتغال مستقیم 851 نفر در ارومیه

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: 851 نفر طی پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر سال جاری در ارومیه اشتغال یافته‌اند.

اشتغال مستقیم 851 نفر در ارومیه

جواد شریف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 76 پروژه عمرانی توسط ادارات و سازمان‌های مختلف در ارومیه با اعتبار 407 میلیارد ریال از پروژه‌های افتتاح شده دهه فجر سال جاری است.

وی با بیان اینکه 22 طرح در بخش پروژه‌های واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی شهرستان ارومیه در قالب بخش‌های دولتی و خصوصی، دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها یک هزار و 65 میلیارد ریال است.

فرماندار ارومیه از ایجاد اشتغال مستقیم 851 نفر در ارتباط با پروژه‌های افتتاح شده دهه فجر خبر داد و اذعان داشت: 48 میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک‌های عامل به ویژه بانک کشاورزی برای طرح‌های تولیدی و کشاورزی در ارومیه اختصاص یافته است.

شریف‌نژاد به افتتاح مساکن مهر کارگری در قالب طرح‌های شهرداری ارومیه اشاره کرد و ابراز داشت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه 147 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی کلنگ‌زنی مجتمع فجر پل قویون و مجتمع رودکی دو را از برنامه‌های دهه فجر توسط شهرداری ارومیه برشمرد و گفت: مجموع اعتبارات پنج پروژه افتتاح شده توسط شهرداری ارومیه در دهه فجر سال جاری 36 هزار و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/61010/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول