اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-111

منصوری: اتحاد و یکپارچگی بی‏نظیر مردم در دهه فجر دشمنان را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: اتحاد و یکپارچگی بی‏نظیر مردم ایران اسلامی در دهه فجر دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید می‌کند.

منصوری: اتحاد و یکپارچگی بی‏نظیر مردم در دهه فجر دشمنان را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، مهدی منصوری در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اظهار داشت: گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت بسیار خوبی است تا مجدداً دشمنان انقلاب را با اتحاد و یکپارچگی بی‏نظیر خود در رسیدن به اهداف شوم و پلیدشان ناامید کنیم.

وی گفت: ظهور انقلاب اسلامی ایران، حاصل تلاش‏ها و زحمات بی‏شائبه اولیای دین در جهت اجرای قوانین اسلام و برپایی حکومت عدل الهی بوده و تمام معادلات و نظمی را که استکبار جهانی برای خود طراحی کرده بود، بر هم ریخت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود: انقلاب اسلامی بزرگ‏ترین شوک قرن را بر پیکره سردمداران غرب و شرق وارد کرد و جریان جدیدی را از نظر فکری و اعتقادی در درون نظام‏های فکری و جهانی پدید آورد.

منصوری دلایل تبدیل انقلاب اسلامی ایران به یکی از بزرگ‏ترین و مؤثرترین انقلاب‏های جهان را داشتن انقلاب با محوریتی به نام مکتب و فرهنگ اسلامی، عامل رهبری دینی، تجربه‏های تاریخی امام خمینی (ره)، ضعف‏های کشورهای دارای پادشاه و ایجاد فاصله طبقاتی بین مردم و بی‏توجهی به اقشار کم درآمد و داشتن انقلاب سیاسی و اسلامی دانست.

انتهای پیام/2249/ذ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول