اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه:

پروژه‌های فاخر با تعامل به سرانجام می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: پروژه‌های فاخر و مهم شهری در سایه تعامل و همکاری به سرانجام رسیده و زودتر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پروژه‌های فاخر با تعامل به سرانجام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حضرت‌‌‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی همچنین کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری شهرداری ارومیه که در سالن جلسات آپارتمان‌های قائم برپا شد، اظهار داشت: پروژه‌‌های مختلف از جمله بزرگراه شهید کلانتری، ترمینال مرکزی، نماد 12 هزار شهید و ... در دست اقدام است که در سایه تشریک مساعی زودتر به سرانجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها و بسترهای قانونی در سایه تعامل تیم مدیریتی استان و شورای اسلامی شهر فراهم می‌شود به صورتی که در سایه این تعامل و هماهنگی پروژه‌های مختلفی در دست اقدام بوده و تعدادی نیز برای بهره‌برداری آماده است.

حضرت‌پور با بیان اینکه تعداد قابل توجهی پروژه با اعتباری به میزان 22 میلیارد و 900 میلیون تومان امروز به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه‌ها با همکاری زحمت‌کشان شهرداری ارومیه، حمایت‌های استانداری آذربایجان غربی و اعضای شورای اسلامی شهر برای بهره‌برداری آماده شده است.

شهردار ارومیه بر لزوم دعوت از سرمایه‌‌گذاران برای فعالیت در حوزه شهرسازی تاکید کرد و افزود: برای آغاز پروژه‌های مشارکتی قراردادهایی با سرمایه‌گذاران منعقد شده و اقدامات لازم نیز آغاز شده است لیکن می‌طلبد برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر بسترسازی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در هیچ شرایط اعتبارات عمرانی برای امور جاری هزینه نمی‌شود، اظهار داشت: همه مبالغ تخصیص یافته برای امور عمرانی و سازندگی در زمینه‌های تخصیص یافته هزینه شده و در امور جاری مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول