اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان انجام شد

افتتاح متمرکز پروژه‎های شهرداری گرگان + تصاویر

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان، متمرکز پروژه‎های شهرداری گرگان افتتاح شد.

افتتاح متمرکز پروژه‎های شهرداری گرگان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور عبدالرضا دادبود، معاون عمرانی استاندار گلستان، فرماندار شهرستان گرگان، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان استانی و شهرستانی به صورت متمرکز پروژه‎های دهه فجر شهرداری گرگان در ساختمان خدمات موتوری این شهرداری به بهره‎برداری رسید.

شهردار گرگان در مراسم افتتاحیه گفت: ساختمان خدمات موتوری شهرداری گرگان که یکی از 21 پروژه افتتاحی شهرداری در این ایام است، دارای مساحت محوطه‎ای به متراژ دو هزار و 975 مترمربع و 820 مترمربع، فضای تعمیرگاهی و همچنین 355 مترمربع نیز فضای اداری است.

 

ابراهیم کریمی هزینه اجرای این پروژه را پنج میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: محوطه‎سازی و بازسازی ساختمان ستاد سرمایه‎گذاری در بلوار ناهارخوران، احداث ساختمان اداری اتباع بیگانه در جاده آق‎قلا و بهره‎برداری از بازارچه خیابان سرخواجه نیز از دیگر پروژه‎های شهرداری است که امروز به صورت متمرکز به بهره‎برداری رسید.

وی تصریح کرد: بهره‎برداری از دیوار سنگی رودخانه زیارت، پل نیایش، دیوار امن و ضامن کوچه خوارزمی، احداث کانال و دال کوی انقلاب، خیابان امام خمینی (ره)، پاسداران و مسیر هزارپیچ، احداث و مرمت بلوارهای استرآباد و هیرکان و جداکننده‎های بتنی در خیابان‎های آیت‎الله کاشانی، ملاقاتی و شهید بهشتی، مرمت و محوطه‎سازی میدان بسیج از دیگر پروژه‎های قابل بهره‎برداری شهرداری گرگان است.

شهردار گرگان، بهره‎برداری از آب‌نما و پرده آبی میدان شهید مفتح، بازسازی و بهسازی میدان دانش، کلنگ‎زنی پارک بزرگ شهید کلانتری روبروی سیلو، مرمت و زیباسازی پارک لادن، بهره‎برداری از پارک کوی جوادالائمه و کوی حافظ و همچنین پارک خطی و زمین چمن مصنوعی کوی جامی را از دیگر پروژه‎های عمرانی شهرداری گرگان اعلام کرد که امروز به صورت متمرکز به بهره‎برداری رسید.

کریمی جمع اعتبار هزینه شده برای این پروژه‎ها را بالغ بر 23 میلیارد و 850 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/2307/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول