اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر عنوان کرد

انعقاد قراردادهای مبهم در شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در بخش قراردادهای شهرداری شوشتر مشکلات اساسی وجود دارد و انعقاد قراردادهای مبهم یکی از مشکلات در این حوزه کاری است.

انعقاد قراردادهای مبهم در شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: باید از پیمانکاران بخش خصوصی به ویژه پیمانکاران برون‌سپاری وظایف در شهرداری شوشتر حمایت کرد و در این زمینه نیازمند تلاش بیشتر بدنه شهرداری هستیم.

وی با اشاره به اینکه قراردادها باید در شهرداری بدون نقض منعقد شوند، افزود: پیمانکاران باید دارای قراردادهای بدون نقص و شفاف باشند تا برای اجرای مفاد پیمان، نیازمند تفسیر نباشیم و اختلافی بر اثر تفسیر به رای قراردادها به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه باید در بخش قراردادهای شهرداری شوشتر تحولی اساسی اتفاق بیافتد، خاطر نشان کرد: در بخش قراردادهای شهرداری شوشتر مشکلات اساسی وجود دارد و انعقاد قراردادهای مبهم یکی از مشکلات در این حوزه کاری است.

*قرارداد برون سپاری تنظیف تخلف کرده است

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: پیمانکار برون‌سپاری تنظیف و جمع‌آوری زباله در سطح شهر شوشتر تخلف کرده است و باید پاسخگوی تخلفات خود باشد.

وی با اشاره به برخی از تخلفات انجام شده افزود: برخی از این تخلفات را به شورای اسلامی شهر اطلاع داده‌ام ولی یکی از تخلفات اساسی عدم انعقاد قرارداد پس از هفت ماه فعالیت با نیروهای تحت امر است که این خود باعث شده تا این افراد هیچ تضمینی برای فعالیت و یا ادامه کار نداشته باشند.

رسولی با اشاره به اینکه عدم انعقاد قرارداد تخلف است، خاطر نشان کرد: این کارگران علاوه بر اینکه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند حق بیمه نیز برایشان پرداخت نشده است و به این دلیل در صورت بروز هرگونه مشکل خسارت وارده، مشخص نیست بر عهده چه کسی خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید بررسی مشکلات از جایی آغاز شود و در این باره شورای اسلامی شهر باید فعالیت خود را آغاز کند و در این باره از همه توان نظارتی خود استفاده کند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول