اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری نیشابور

شهرداری نیشابور 14 پروژه را در دهه فجر افتتاح کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری نیشابور گفت: 14 پروژه با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد و 650 میلیون ریال در ایام دهه مبارک فجر در نیشابور افتتاح شد.

شهرداری نیشابور 14 پروژه را در دهه فجر افتتاح کرد

محمد‌حسن زرندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله افتخارات نظام و دولـت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک نهضت دینی و اعتقادی بود که دیگر انقلاب‌های جهان ژرفا و عمق به این شکل نداشتند و امام سبب شد ایران به‌عنوان یکی از پرافتخارترین نظام‌های دنیا مطرح شود.

سرپرست شهرداری نیشابور خاطر نشان کرد: برخی از پروژه‌های مذکور از سال‌ها قبل شروع شده بود که برخی فازهای آنها پیش از این بهره‌برداری شده بود و فاز نهایی در دهه فجر به بهره‌برداری ‌رسید.

زرندی ادامه داد: افتتاح سوله حوادث، فاز اول پارک خطی نیایش، تعریض و بهسازی بلوار دانشگاه و تکمیل بلوار پژوهش و 60 متری ادیب بخشی از پروژه‌های عمرانی است که با اعتبار 18 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

سرپرست شهرداری نیشابور یادآور شد: تکمیل پیاده‌روسازی سطح شهر مانند 17 شهریور، امیرکبیر، 15 خرداد و فردوسی شمالی، اجرای پل در 18 متری نجف‌آباد، بهره‌برداری از ماشین‌آلات خدمات موتوری، اجرای جدول، کانیو و روکش آسفالت رحمت‌آباد و اجرای دیوار ساحلی و کف‌سازی کال خواجه، جنگل و روغن نباتی بخشی دیگر از این پروژه‌ها با اعتبار 20 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

زرندی افزود: توسعه و بهسازی فضای سبز خیابان شهید موسوی‌نژاد، بهره‌برداری از نماد قلم، تکمیل محور گردشگری خیام و عطار، مجموعه ورزشی بوستان مهر و بوستان محله‌ای حکت( بلوار طالقانی) از پروژه‌های خدماتی و رفاهی با اعتبار 9 میلیارد و 950 میلیون ریال است.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول