اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

دستاوردهای انقلاب در پروژه‌‌های عمرانی منحصر نیست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تنها در پروژه‌های عمرانی منحصر نیست، بلکه به تحولات فرهنگی و اجتماعی نیز باید توجه شود.

دستاوردهای انقلاب در پروژه‌‌های عمرانی منحصر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی همچنین کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری شهرداری ارومیه که در سالن جلسات آپارتمان‌های قائم برپا شد، اظهار داشت: در ایام‌الله فجر و سایر ایام سال نباید به تبیین دستاوردهای صنعتی، عمرانی و ... بسنده کرد، زیرا بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب از نظر فکری و فرهنگی رویشی بزرگ رخ داد.

وی با بیان اینکه نباید از ابعاد فرهنگی این رویداد تاریخی غفلت کنیم، افزود: انقلاب اسلامی ایران نقشه سیاسی جهان و معادلات ایادی استکبار جهانی را به هم زده و مکتبی نوین و حکومتی با مؤلفه‌های دینی و مردمی را پایه‌گذاری کرده است که باید این قبیل مسائل نیز برای مردم تبیین شود.

استاندار آذربایجان غربی با اظهار به اینکه در ارتباط با مفهوم ولایت فقیه جغرافیای مشخصی متصور نیست، خاطر نشان کرد: این مفهوم برگرفته از دین مبین اسلام بوده و با توجه به اینکه اسلام یک دین جهان‌شمول است ولایت فقیه نیز از گسترده وسیعی برخوردار است.

جلال‌زاده با اشاره به اینکه منازعه کشورهای غربی با ایران اسلامی به پیشرفت‌های هسته‌ای، هوا و فضا، پزشکی و .. مربوط نمی‌شود، افزود: بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب یک مدل حکومتی جدید در جهان ارائه شده است لیکن مستکبران عالم از این موضوع واهمه دارند، همه کشورها حرکت‌های ملت ما را برای خود الگو قرار دهند.

وی ایران اسلامی را در زمینه صنعت، صادرات، علوم و ... بسیار موفق و دارای موقعیت متعالی و رو به رشد قلمداد کرد و افزود: ملت ما به افق‌های دوردست چشم‌ دوخته‌اند تا پرچم کشورمان در همه زمینه‌ها در قله‌های رفیع افتخار به اهتزاز درآید.

استاندار آذربایجان غربی 22 بهمن ماه سال 1357 را نقطه عطفی در تاریخ بشریت دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر نقشه‌های سیاستمداران عالم خط بطلان کشید و نمونه یک حکومتی دینی و موفق را به عنوان الگو عرضه کرد.

انتهای پیام/61002/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول