اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از دهه مبارک فجر

7 پروژه عمرانی در بخش مرکزی بستک به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستان 7 پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان بستک به بهره‌برداری رسید.

7 پروژه عمرانی در بخش مرکزی بستک به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرماندار شهرستان بستک در حاشیه مراسم بهره برداری از آبرسانی دشت براشت به روستای بیسه، ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: این پروژه با اعتبار 2500 میلیون ریال، اجرای خط انتقال و توزیع به طول 12 کیلومتر و احداث یک مخزن 100 مترمکعبی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با افتتاح این پروژه 60 خانوار از نعمت آب بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در این روز پروژه طرح کشت داربستی گوجه فرنگی روستای گودگز با اعتبار 700 میلیون ریال افتتاح شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک مزایای اجرای این پروژه را عملکرد هفت تا هشت برابری نسبت به کشت آزاد، صرفه جویی در مصرف آب، کود و سم، کیفیت و بازار پسندی محصول تولیدی و ایجاد اشتغال عنوان کرد.

محمد مشتاق‌زاده بیان کرد: پروژه آبیاری تحت فشار روستای انوه از دیگر پروژه‌های افتتاحی بوده که با مساحت 30 هکتار و اعتبار 900 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان بستک هدف از اجرای این پروژه را افزایش راندمان آبیاری از 40 درصد در روش غرقابی به 85 تا 90 درصد و صرفه جویی در مصرف کود، هزینه‌ها و نیروی کارگر عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: افتتاح بهسازی معابر روستای ایلود با اعتبار 400 میلیون ریال به طول 250 مترمربع و عرض هشت متر یکی از دیگر از پروژه‌های افتتاح شده در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بستک بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک همچنین از افتتاح ساختمان دهیاری، بهسازی معابر و پایگاه مقاومت بسیج در روستای رودبار بخش مرکزی خبر داد.

مشتاق‌زاده افزود: ساختمان دهیاری با زیربنای 72 مترمربع، مساحت 400 مترمربع و با اعتبار 165 میلیون ریال و بهسازی معابر با مساحت 3 هزار مترمربع و اعتبار 550 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان سخنان خود افزود: پایگاه مقاومت بسیج در روستای رودبار نیز 70 مترمربع زیربنا و 160 میلیون ریال اعتبار دارد.

یادآور می‌شود در این روز فرماندار شهرستان به همراه مسئولان دستگاه‌های اجرایی با خانواده شهید در روستای برکه لاری دیدن کردند.

انتهای پیام/88006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول