اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

پنج پروژه راه سازی در الیگودرز به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان الیگودرز، پنج پروژه راه سازی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

پنج پروژه راه سازی در الیگودرز به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، با حضور حجت‌ الاسلام رضا حقیان امام جمعه الیگودرز و رضا آریایی فرماندار این شهرستان پنج پروژه راه سازی، آسفالت و راه‌شکافی در شهرستان الیگودرز به بهره‌برداری رسید. این پروژه‌ها شامل ساخت پل دالی روستای دوزان، ساخت روستای مرادآباد، امامزاده محمدابن‌حسن، بهره، پرچل و روستای مره است که برای اجرای این پروژه‌ها 13 میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره پایگاه مقاومت بسیج الیگودرز

به مناسبت دهه مبارک فجر امروز دو سالن ورزشی بسیج ناحیه الیگودرز به بهره‌برداری رسیدند.

این سالن‌ها شامل سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی شهدای سپاه ناحیه شهرستان و سالن ورزشی شهر شورآباد است که با زیربنایی یک هزار و 850 متر مکعب و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 300 میلیون ریال ساخته و به بهره‌برداری رسیدند.

لازم به ذکر است علاوه بر این سه پایگاه مقاومت بسیج در بخش ززوماهرو با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیدند.

افتتاح و کلنگ‌زنی 17 عمرانی و مخابراتی در الیگودرز

به مناسبت دهه مبارک فجر امروز با حضور امام جمعه فرمانداری و جمعی از مسئولان الیگودرز کلنگ ساخت 11 مسجد در روستاهای الیگودرز به زمین زده شد.

برای ساخت این مساجد که زمین‌های آن ها توسط مردم احداث شده، بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه می‌شود، همچنین شش طرح مخابراتی شامل توسعه 25 پورت پرسرعت، فیبرنوری ازنای علیگودرز، نصب و راه‌اندازی یک عدد BSk، راه‌اندازی سایت‌های تلفن همراه، تغذیه مایکرویو و ساخت ساختمان مایکرویوست که برای انجام این پروژه‌ها بالغ بر 16 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول