اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان جهرم صورت گرفت

بررسی وضعیت پروژه‌های مهرماندگار در جهرم

خبرگزاری فارس: مسئولان شهرستان جهرم، به بررسی طرح‌های مهر ماندگار در این شهرستان پرداختند.

بررسی وضعیت پروژه‌های مهرماندگار در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، به منظور بررسی وضعیت طرح‌های مهر ماندگار، صبح امروز جلسه‌ای با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس اداره راه و شهرسازی و مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم برگزار شد.

فرماندار شهرستان جهرم در این جلسه اظهار داشت: بیمارستان 24  تختخوابی خاتم‌الانبیا (ص) بخش خفر با زیربنای 3 هزار و 850 متر مربع و اعتبار اولیه 39 هزار و 840 میلیون ریال در دو طبقه با پیشرفت فیزیکی 98 درصد انجام شده که لازم است نسبت به تجهیز و تکمیل آن، پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

علی‌حسین رعیتی‌فرد افزود: باند دوم بزرگراه شیراز – جهرم به طول 138 کیلومتر توسط پنج شرکت در دست اجرا بوده که لازم است با همکاری اداره کل راه و شهرسازی این استان در تسریع این پروژه اقدام شود.

این مسئول با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم با اعتباری بالغ بر 9 هزار میلیارد ریال در سال 83 آغاز و در سال 87 با تولید 890 مگاوات نیروی برق به شبکه سراسری متصل شده است، گفت: فاز دوم بخش بخار این نیروگاه با ظرفیت 540 مگاوات و برآورد اولیه 4 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد که لازم است با تلاش جدی، این مهم برای بهره‌برداری پیگیری شود.

انتهای پیام/ 2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول