اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انجام شد

اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر، پروژه‌های مختلف عمرانی در شهرستان خدابنده اجرایی شد.

اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در شهرستان خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پیش‌ازظهر امروز با حضور مردم و مسئولان طرح‌های مختلفی در شهرستان خدابنده بهر‌ه‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

از جمله پروژه‌هایی که به مناسبت این ایام در شهرستان خدابنده و با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افتتاح ساختمان کمپ زندگانی (ترک اعتیاد) شهر سجاس بود که در زیرزمینی با مساحت یک‌هزار مترمربع و زیربنای 250 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 50 میلیون احداث و به پایان رسیده است که ظرفیت پذیرش آن 30 نفر بوده و با اشتغالزایی هفت نفر ساخته شده بود.

همچنین ساختمان‌های دهیاری روستاهای مجید‌آباد، ینگجه، دابانلو نیز در مجموع با زیربنای 240 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 480 میلیون ریال به پایان رسیده است که با فرا رسیدن دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کلنگ‌زنی آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای کشک‌آباد و پاند با طول خط انتقال 27 کیلومتر و هشت کیلومتر خط تغذیه و اختصاص اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر انجام شد.

افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستاهای بولاماجی، محمدآباد، چیلاخور، چنگوری و دابانلو با احداث 101 کیلومتر طول خط انتقال و صرف اعتباری به مبلغ 9 میلیارد و 750 میلیون ریال و دارای یک‌هزار مشترک و انشعاب نیز از جمله اقداماتی است که به مناسبت دهه فجر انجام شد.

لازم به ذکر است، همچنین گازرسانی روستاهای امام کندی و ینگجه نیز در حال تست‌ و انجام مراحل فنی است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول