اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارکه فجر صورت گرفت

افتتاح 10 پروژه و طرح عمرانی در ملایر

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارکه فجر 10 پروژه و طرح عمرانی در ملایر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 10 پروژه و طرح عمرانی در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارکه فجر 10 پروژه و طرح عمرانی در ملایر به بهره‌برداری رسید. 

این تعداد طرح شامل احداث سیستم هیدروپونیک گلخانه روستای مهرآباد با اعتبار 51 میلیون تومان و روشنایی جاده همدان در محدوده کرکان و پیرمیشان و بالعکس با اعتبار 180 میلیون تومان، افتتاح پست بانک و نخستین خودپرداز روستایی استان در روستای اسلام آباد با اعتبار 60 میلیون تومان بود.

واحد پرورش ماهی با اعتبار 20 میلیون تومان در روستای شوشاب و کارخانه پودر مدرن نوشیجان در این روستا با اعتبار 210 میلیون تومان همزمان با پنجمین روز از دهه فجر افتتاح شد.

همچنین در بخش نوسازی مدارس نیز، مقاوم‌سازی مدرسه حسنی‌مقدم روستای اسلام‌آباد و همزمان مدرسه‌های دو کلاسه جوزان و چهار کلاسه توسک با اعتبار 162 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

روکش محور ملایر، همدان نیز به طول هفت کیلومتر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان و شرکت بتن آماده مهران جامه بزرگی در کیلومتر 12 جاده همدان و با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در این روز افتتاح شد.

همچنین در پنجمین روز از دهه فجر در شهرستان ملایر از یک هزار و 292 واحد مسکن خودمالکان با اعتبار 64 میلیارد و 600 میلیون تومان بهره‌برداری شد.

کل اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح 67 میلیارد و 683 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/89013/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول