اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

16 طرح روستایی در قلعه‌گنج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر بهره‌برداری از 16 طرح عمرانی و خدماتی روستایی در قلعه‌گنج آغاز شد.

16 طرح روستایی در قلعه‌گنج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج همزمان با ایام‌الله دهه فجر و با حضور مسئولان 14 طرح جاده روستایی و دو طرح هادی روستایی در بخش «چاه‌دادخدا» قلعه‌گنج به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا شهدادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قلعه‌گنج در حاشیه آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: در سال جاری در مجموع بیش از 44 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان کار زیرسازی و آسفالت آن انجام و به مناسبت دهه مبارک فجر بهره‌برداری از آن آغاز شد.

وی افزود: در مجموع 360 کیلومتر راه روستایی که در شهرستان قلعه‌گنج وجود دارد، تاکنون بیش از 150 کیلومتر آسفالت و 76 کیلومتر عملیات زیرسازی آن به اتمام رسیده است و با تخصیص اعتبار کار آسفالت آنها آغاز می‌شود.

شهدادی تصریح کرد: روستاهای ده‌بالا، درزه، زهان جنگلی، توریگ، چاه نصیر، قلعه‌دختر، باغک، چاه‌بهمن، شمزان جهاد، چاه حسینعلی، چاه‌بنان، شهیدآباد،  شهرک صاحب‌الزمان، و توریگ یک و دو با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال به بهره‌برداری به بهره‌برداری رسید.

حسین بهبودی رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان قلعه‌گنج بیان کرد: دو طرح هادی روستای رمشک و مرکز بخش «چاه‌دادخدا» با اعتبار بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به میمنت دهه مبارک فجر به مردم تحویل شد تا خدمات انقلاب در دورترین روستاهای کشور هم به کام آنها خوشایند باشد.

وی افزود: در مجموع این دو طرح بیش از 4 هزار متر زیرسازی و آسفالت و بیش از 2 هزار و 700 متر جدول‌گذاری صورت گرفته است.

انتهای پیام/80004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول