اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 540 میلیون تومان

مجتمع آب آشامیدنی در عنبرآباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، مجتمع آب آَشامیدنی جهادآباد در شهرستان عنبرآباد با اعتباری بالغ بر 540 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مجتمع آب آشامیدنی در عنبرآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد همزمان با ایام‌الله دهه فجر، بهره‌برداری از مجتمع آب آَشامیدنی جهادآباد در شهرستان عنبرآباد با اعتباری بالغ بر 540 میلیون تومان با حضور مسئولان آغاز شد.

ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد در آیین افتتاح این مجتمع اظهارداشت: با افتتاح مجتمع آب آَشامیدنی جهادآباد چهار روستای بخش مرکزی شهید بهشتی، تل‌شیراز، شهید دهقانپور و شهید سالاری تأمین می‌شود.

مشایخی افزود: با بهره‌برداری از این مجتمع آب آشامیدنی یک‌هزار و 100 خانوار بخش مرکزی از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند و برای اجرای آن 540 میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین به مناسبت دهه فجر طرح آبیاری تحت فشار 60 هکتار از اراضی روستای جهادآباد از توابع بخش مرکزی عنبرآباد با اعتباری بالغ بر 295 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این طرح شامل 46 هکتار مرکبات و نخیلات و14 هکتار آن اراضی زراعی است و از محل اعتبارات استانی که 85 درصد اعتبار بلاعوض و15 درصد دیگر سهم کشاورزان است، اجرا شد و با اجرای آن 50 درصد در آب کشاورزی صرفه‌جویی می‌شود.

انتهای پیام/80005/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول