اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از دهه فجر

پنج طرح عام‌المنفعه در کلاچای افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پنج طرح عام‌المنفعه کلاچای رودسر هم زمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

پنج طرح عام‌المنفعه در کلاچای افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رئیس شبکه برق رودسر عصر امروز در افتتاح پست سانترال برق کلاچای اظهار کرد: این پروژه با هدف تامین بهبود و پایداری بارگذاری شبکه احداث شده که بالغ بر 60 میلیون تومان هزینه شده است.

ابراهیم پرند‌آور، از افتتاح بالغ بر 30 پروژه برقی در دهه فجر در رودسر خبر داد و افزود: برای این پروژه‌ها بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی خدمات ارائه شده در دیگر بخش‌ها مانند توسعه، اصلاح و بهینه، پایداری شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف را یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رودسر نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: برای احداث واحد مسکونی مددجویی با زیربنای 50 متر مربع 22 میلیون تومان هزینه شده است.

روح‌الله رستم‌پور، با بیان اینکه شش میلیون تومان کمیته امداد امام خمینی (ره) و 16 میلیون تومان از خیران، اداره‌ها و آورده‌های مددجویان هزینه شده است، گفت: برای افتتاح طرح خودکفایی و اشتغال یکی از فرزندان مددجویان مبلغ پنج میلیون تومان تسهیلات برای تجهیز کارگاه تعمیر پراید و پژو پرداخت شده است. 

رضا غمخوار رئیس بنیاد شهید رودسر نیز در ادامه مراسم ساماندهی یک گلزار شهدای کلاچای اظهار کرد: برای ساماندهی این گلزار 10 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

ذبیح‌الله احمدپور رئیس آب و فاضلاب روستایی رودسر نیز در مراسم افتتاح آب رسانی مجتمع کورتاشه این شهرستان با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه بیش از هشت کیلومتر لوله‌گذاری شده است، اظهار کرد: بالغ بر 705 میلیون تومان از منابع استانی هزینه شده است که 245 خانوار از مزایای این طرح آب رسانی بهره‌مند می‌شوند. 

به گزارش فارس، امروز یک واحد مسکونی مددجویی و طرح خودکفایی و اشتغالزایی کمیته امداد رودسر در کلاچای به بهره‌برداری رسید.

گلزار شهدای گزافرود و آب رسانی مجتمع کورتاشه شامل روستاهای هادی گوابر، کورتاشه، ضربه‌لنگه و کاوه‌لنگه از جمله پروژه‌هایی بودند که امروز در کلاچای به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول