اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

انقلاب اسلامی خود باوری را در بین مردم احیا کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: انقلاب اسلامی ایران اعتماد به نفس، خود باوری در بین مردم به ویژه قشر روشنفکر را احیا کرد.

انقلاب اسلامی خود باوری را در بین مردم احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی عصر امروز در مراسم جشن انقلاب که در فرهنگسرای سیمرغ بوکان برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری فقیه عالی‌قدر و مجاهدی شجاع، با اراده و عزمی راسخ و با حضور پرشور مردم در شرایطی رخ داد که نظریه‌پردازان انقلاب، نقش دین و مکتب را در وقوع انقلاب‌ها در آن دوره منکر شده و با به حداقل رسانده بودند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران اعتماد به نفس، خود باوری در بین مردم به ویژه قشر روشنفکر را احیاء کرد و ایثار، از خود گذشتگی، صداقت، اخلاص مردم و نهادهای مردمی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره زبانزد جهانیان بوده است.

عباسی با اشاره به گذر انقلاب اسلامی از پیچ‌های خطرناک تحت رهبری ولایت فقیه، افزود: عده‌ای ساده اندیش تصور می‌کنند با دست کشیدن ایران از انرژی هسته‌ای دشمنان از توطئه علیه ملت ما دست می‌کشند اما دشمنان می‌خواهند که ملت ایران از اسلام دست بکشند و دوباره زیر سلطه آنان باشند و خون هزاران شهید پایمال شود.

وی اضافه کرد: امروز باید نسل جوان ایران اسلامی رهنمودهای امام را چراغ راه خود قرار دهند و از دستاوردهای انقلاب صیانت و پاسداری کرده و عموم مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان را به حضور با نشاط و باشکوه در مراسم‌ها و برنامه های ایام ا... دهه مبارک فجر و راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن فرا خواند.

در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوکان نیز طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر بر هرچه باشکوه برگزار کردن مراسم‌های این ایام تاکید کرد و گفت: دشمن، امروز در نظر دارد تا با توطئه و تبلیغات منفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار خدشه کرده تا بتواند به اهداف شوم و دیرینه خود برسد.

احمد رحمانی افزود:از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مستکبران ابرقدرت‌ها با ایجاد جنگ تحمیلی، تحریم، تهدید، فتنه، فشار اقتصادی در صدد فشار بر مردم و انقلاب بودند.

وی گفت:اما مردم با تبعیت از رهبری و با حضور با بصیرت در تمام صحنه‌ها تمامی نقشه های شوم را نقش برآب کردند.

مدیر آموزش و پرورش بوکان اظهار داشت:دشمن از آغاز پیروزی انقلاب حمله به سه رکن اصلی انقلاب یعنی اسلام رهبری و مردم را به استراتژی مبارزه علیه ایران تبدیل کرده است.

انتهای پیام/61006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول