اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین:

نقش نگاره‌های فجر مفاهیم انقلاب را به تصویر می‌کشد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ضمن بازدید از کارگاه نقش نگاره‌های فجر گفت: هنرمندان مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی ایران را با زبان هنر برای مخاطبان بازگو می‌کنند.

نقش نگاره‌های فجر مفاهیم انقلاب را به تصویر می‌کشد

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: کارگاه نقاشی و گرافیک نقش نگاره‌های فجر با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرصت مغتنمی است تا هنرمندان استان گرد هم جمع شوند و نسبت به خلق آثار نقاشی، طراحی و پوستر همت گمارند.

وی ادامه داد: با اینکه جوانان و نوجوانان امروزی در دوران قبل از پیروزی انقلاب حضور نداشتند ولی آثاری که خلق کردند نشان می‌دهد مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به درستی به آن ها آموزش داده شده و یا خود در کسب اطلاعات بیشتر همت والایی به خرج داده‌اند.

وزیری‌نژاد یادآور شد: یکی از جنبه‌های مثبت این کارگاه تبادل اطلاعات هنرمندان شرکت کننده با یکدیگر است و در کنار این، از دانش استادان برجسته شهر نیز بهره‌مند خواهند شد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه استفاده از توان و تخصص هنرمندان هنرهای تجسمی در ساماندهی امور تبلیغات شهری یک ضرورت است، ادامه داد: تنها نباید آثار خلق شده از سوی هنرمندان در گالری‌ها به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: بهره‌مندی از جنبه‌های زیبایی شناختی آثار هنرمندان در بخش‌های مختلف مدیریت شهری و از همه مهم‌تر احیای فرهنگ و تاریخ کهن‌ شهر قزوین از دیگر اهداف مسئولان از برگزاری برنامه‌های این چنینی است.

وی خبر داد: 70 هنرمند نقاش و گرافیست از استان در این کارگاه آموزشی گرد هم جمع شدند تا نسبت به خلق آثار هنری با موضوع انقلاب همت گماشته باشند تا آثار آنان از 17 بهمن ماه به مدت یک هفته در گالری فرهنگ سرای بانو حضرت زهرا (س) به نمایش در آید.

گفتنی است، در مراسمی هم زمان با 17 بهمن ماه از نفرات برتر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/2667/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول