اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

دانش‌آموزان در تثبیت انقلاب نقش ماندگاری داشتند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: سهم دانش‌آموزی سهم اولیه و موجب ماندگاری و تثبیت انقلاب است که در نگاه رهبری دانش‌آموزان در عالی‌ترین وجه همه مجموعه‌ها قرار دارند.

دانش‌آموزان در تثبیت انقلاب نقش ماندگاری داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه انقلاب دبیرستان شاهد در جمع دانش‌آموزان با بیان اینکه اراده شما دانش‌آموزان اراده سه دهه قبل دانش‌آموزان است، اظهار کرد: موفقیت شما همواره نشان از اهداف بزرگی که انقلاب اسلامی ترسیم کرده، سرشار است که این امر به ویژه در دانش‌آموزانی که رسالت خود را انجام دادند، نمایان است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش ماندگاری در تسهیل راه انقلاب داشتند، افزود: دانش‌آموزان در دوران انقلاب در حرکت‌هایی تلاش کردند، اقدامات خود را با بازتابی جهانی ارائه کنند که بسیار مثمر ثمر نیز واقع شد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به شهدای 36 هزار نفری دانش‌آموز که در تثبیت انقلاب نقش ارزشمندی داشتند، بیان داشت: شهدای دانش‌آموز ثابت کردند که سهم دانش‌آموزی سهم اولیه است و امروز رهبری نیز دانش‌آموزان را در عالی‌ترین وجه همه مجموعه‌ها می‌دانند.

وی با بیان اینکه امروز دانش‌‌آموزان ولایت‌پذیر بوده و دیدگاهی رهبری دارند، افزود: دانش‌آموزان با همت و تلاش بیشتر می‌توانند موجب هر چه باشکوه‌تر حوزه دانش‌آموزی شوند.

فامیل‌کریمی شکوفایی حوزه دانش‌آموزی را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: بخش عمده هجمه دشمن در طول 33 سال گذشته در حوزه دانش‌آموزی بوده است به طوری که به دنبال از بین بردن امید در بین جوانان و نوجوانان بود.

وی با تأکید بر اینکه محور اصلی امید و شکوفایی در خانواده و دانشگاه از مدرسه بسته می‌شود، اظهار کرد: نخبگان و موفقیتی که امروز شاهدیم همه بر این امر اذعان دارند که بیشتر این موفقیت‌ها در دهه سوم انقلاب کسب شده که نطفه اصلی این موفقیت در دانش‌آموزی بسته می‌شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان یادآور شد: یکی از نگاه‌های رهبری بر این است که ما تنها به موفقیت‌های کنونی اکتفا نکنیم و در مسیر بزرگ‌تری گام برداریم که این نوع نگاه رهبری، همت بلند دانش‌آموزان را می‌طلبد.

وی تحول بنیادین آموزش و پرورش را حرکت بزرگی عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب در این تحریم‌ها به این تحول بنیادین نیز حمله خواهند کرد تا بتوانند این را نیز زمین‌گیر کنند که اراده و همت شما باید مانع از این هجمه‌ها شود.

فامیل‌کریمی در پایان اضافه کرد: با این ارده و نگاه انقلابی دانش‌آموزان به آرمان‌های اسلامی امیدواریم مدیران آینده که شما دانش‌آموزان هستید، انقلاب اسلامی را به مقصد اولیه که نگاه امام (ره) است، برسانیم.

انتهای پیام/89003/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول