اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوباوه: ـ 1

ایران هژمونی آمریکا را بر هم زد / تصرف ایدئولوژیک جهان توسط انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات گسترده آمریکا برای نشان دادن آقایی خود در جهان اظهار کرد: سال‌ها همه کشورها خود را زیر سلطه این کشور می‌دانستند اما ایران این معادله را بر هم زد.

ایران هژمونی آمریکا را بر هم زد / تصرف ایدئولوژیک جهان توسط انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بیژن نوباوه پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بصیرت سازمان بسیج کارمندان سپاه علی بن ابیطالب(ع) که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار کرد: مهم‌ترین پیام ایام‌الله دهه فجر، ارائه جایگاه ایران اسلامی در صحنه تاریخ است. 

جایگاه بین‌المللی ایران تثبیت شده است

وی افزود: جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی به خوبی ترسیم شده و جهانیان به این حقیقت واقف هستند و اثرات انقلاب بر همه کشورها دیده می‌شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نشان دادن چرایی و چگونگی ظهور انقلاب برای جهانیان یکی از ضروریات محسوب می‌شود گفت: باید علت تشکیل جبهه مشترک دنیای استکبار در مبارزه با انقلاب را به خوبی تبیین کرد.

وی ادامه داد: در هیچ کجای تاریخ نمی‌توان نشانه‌ای یافت که در یک جبهه همه دنیا در مقابل یک نظام و کشور بایستند.

نوباوه با اشاره به جنگ‌های اول و دوم جهانی به عنوان بزرگ‌ترین نبردهای تاریخ خاطرنشان کرد: با این حال در این جنگ‌ها برخی افراد با منافع مشترک گرد هم آمده و دو یا چند قطب در مقابل یکدیگر می‌جنگیدند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با طرح این سئوال که چرا همه دنیا علیه انقلاب ایران به پا خاسته‌اند گفت: چنانچه ما جایگاه خود را به خوبی تعیین کنیم آن‌گاه در تشریح شرایط کنونی هم توفیق خواهیم یافت.

وی اضافه کرد: امروز مهم‌ترین صفحات تاریخ بشریت به دست ملت ایران ورق می‌خورد؛ اما هنوز جایگاه انقلاب اسلامی به طور کامل برای مردم ایران و سایر کشورها تبیین نشده است.

نوباوه با بیان اینکه برخی اندیشمندان سکولار طرح تصرف ایدئولوژیک دنیا توسط انقلاب ایران را باور ندارند گفت: تفاوت میان خودباختگان به غرب و مردم مقاوم ترس از دشمنان است زیرا ما با تأسی به امام خمینی(ره) آموختیم که هیچ هراسی از مستکبران نداشته باشیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول تاریخ بیش از یک میلیون کیلومتر مربع از خاک ایران به تاراج رفت و حتی در طول یک شب در دوران قاجار مناطق بزرگی چون قفقاز به بیگانگان واگذار شد اما در طول هشت سال جنگ تحمیلی حتی یک سانتیمتر از خاک ایران تصرف نشد. 

بازی‌های سیاسی آمریکا دروغی بیش نیست

وی با بیان اینکه مشکل دنیای غرب تنها انقلاب اسلامی ایران است عنوان داشت: همه بازی‌های سیاسی امروز آمریکا دروغی بیش نبوده و آن‌ها می‌خواهند تنها موجب هراس ملت ایران شوند.

نوباوه ادامه داد: در جنگ اخیر غزه با رژیم صهیونیستی بیش از هزار و 500 موشک به سوی رژیم صهیونیستی شلیک شد و گنبد آهنین به گفته خودشان تنها جلوی 500 موشک را گرفت در حالیکه در گذشته با یک تفنگ نمی‌شد از یک موضع دو تیر به سوی رژیم صهیونیستی شلیک کرد. 

بیداری اسلامی نشانه‌ای برای ملت ایران است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی نشانه‌ای بزرگ برای ملت ایران است؛ انقلاب مصر که در گذشته بزرگ‌ترین متحد آمریکا در میان اعراب بود دقیقاً در روز 22 بهمن به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه فاسدترین حکومت در تونس در زمان بن علی بر سر کار بود گفت: صدای امام و انقلاب ایران موجب پیروزی ملت‌های مسلمان در کشورهای اسلامی شد.

نوباوه عنوان داشت: آمریکا و سایر کشورهای غربی همواره مناقشات بین‌المللی را با زور حل می‌کردند و قصد داشتند همین شیوه را در مورد ایران نیز پیاده کنند؛ در قضیه تسخیر سفارت نیز آن‌ها تصمیم گرفتند با مذاکره مسئله را حل کنند اما امام راحل به نیروی هوایی دستور دارد در صورت ورود هواپیمای حامل گروه آمریکایی به آسمان ایران آن را سرنگون کنند، این مقاومت و ایستادگی آمریکا را نیز به هراس می‌انداخت. 

ایران معادلات قدرت را در جهان دگرگون کرد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات گسترده آمریکا برای نشان دادن آقایی خود در جهان اظهار کرد: سال‌ها همه کشورها خود را زیر سلطه این کشور می‌دانستند اما ایران این معادله را بر هم زد.

وی تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ایران را اقدامی حیوانی دانست و افزود: با این وجود میزان تولید علم ایران 11 برابر میانگین جهانی است؛ نانوتکنولوژی، ژنتیک و اخیراً هم ساخت جنگنده کاملاً بومی دستاوردهای انقلاب است و امروز باید کسانی که با نگاه به شاه گمان می‌کردند ایران توان ساخت هیچ چیزی را ندارد این پیشرفت‌ها را ببینند.

انتهای پیام/78004/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول