اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر صورت گرفت

تشریح دستاوردهای انقلاب از زبان معاون فرهنگی سپاه

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

تشریح دستاوردهای انقلاب از زبان معاون فرهنگی سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا مقدم‌فر صبح امروز در جمع فرماندهان سپاه پاسداران در استان بوشهر با تبریک دهه مبارکه فجر، رهبری و مردم را دو عامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: در تمام تاریخ اسلام هر جا این دو مولفه و عنصر اساسی در تحولات آسیب دیدند حرکت‌های انقلابی متوقف شدند.

وی افزود: هر جا رهبری حکمیانه‌ای مثل امام وجود نداشته انقلاب‌ها بدون نتیجه مانده و هر جا رهبری و امامی حاضر بوده اما مردم از این رهبری اطاعت و پیروی نکردند باز هم آن انقلاب به نتیجه نرسیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود، گفت: امروز انقلاب 34 ساله شده و دشمنان از تغییر ساختار نظام مایوس شده و در ادبیات خصمانه خود حرف‌های دیگری مثل تغییر در محاسبات و تغییر رفتار نظام هستند.

مقدم‌فر با اشاره به اینکه قوام و دوام انقلاب به دو عامل رهبری و مردم بستگی دارد، گفت: در فتنه 88 پس از اینکه مردم به جای خواص و نخبگان گوش به رهنمود و فرمان مقام معظم رهبری شدند حماسه 9 دی خلق شد و فتنه‌گران ناامید شدند.

وی ادامه داد: اگر در صدر اسلام مردم به خواص و رئیس قبیله‌ها نگاه می‌کردند در فتنه 88 نگاه‌ها متوجه رهبری بود و همین عامل نجات بخش برای نظام بود.

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج)

مقدم‌فر با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که باید متوجه و متذکر دستاوردهای انقلاب باشیم و بدانیم کجا بودیم و الان به کجا رسیدیم.

وی احیای اسلام و عزت مسلمین را یکی از دستاوردهای انقلاب ذکر کرد و اظهار داشت: نابودی استبداد از دیگر دستاوردهای انقلاب بود که موجب شد خاندان فاسد پهلوی سرنگون و حکومت اسلامی برپا شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: یکی دیگری از دستاوردهای مهم پیروی انقلاب اسلامی، حاکمیت جمهوری اسلامی بود و به همین دلیل شرق و غرب به فکر این افتادند که نظام اسلامی ما را سرنگون کنند.

مقدم‌فر افزود: نظام سلطه طی 10 سال اخیر هزینه‌های زیادی در خاورمیانه برای ایجاد و تحقق طرح خاورمیانه بزرگ کردند اما بیداری اسلامی که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران بود همه نقشه‌های کشورهای استکباری را نقش بر آب کرد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌دانست اگر جلوی انقلاب را نگیرند شعاع انقلاب جهانگیر خواهد شد و اکنون می‌دانند بیداری اسلامی در منطقه با مدل و الگوی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به تلاش‌ها و روش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام‌های اسلامی و موضوع مهدویت اظهار داشت: دشمن هم می‌داند مجاهدین و نیروهای با اخلاصی که در سپاه پاسداران حضور دارند هنگام ظهور امام زمان(عج) نیروهای پیشگامی هستند که در رکاب حضرت خواهند بود و انقلاب اسلامی ایران نیز انقلابی برای زمینه‌سازی ظهور

امام زمان(عج) بوده است.

مقدم‌فر بازگشت علم و پیشرفت‌های علمی به مسلمین و کشورهای اسلامی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: این افتخار را داریم که به برکت انقلاب و امام رشد و پیشرفت علمی در ایران اسلامی امروز 11 برابر شد جهانی شده است.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول