اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

تحول اخلاقی در جامعه معجزه انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر تحول اخلاقی جامعه را یکی از مهم‌ترین معجزات و ثمرات انقلاب اسلامی برشمرد.

تحول اخلاقی در جامعه معجزه انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان ظهر امروز در دیدار با کارکنان و اساتید دانشگاه ملایر با اشاره به به پیروزی حق بر باطل در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این وعده خداوند است که حق همواره بر باطل پیروز شود.

وی گفت: در زمان رژیم طاغوت کشور ایران در موجی از انحطاط اخلاقی، اقتصادی، فرهنگی، اعتقادی، نظامی فرو رفته بود به طوری که سرود آتش‌پرستی به جای خدا پرستی در کشور پخش می‌شد و به دستور رژیم ظلم آتشکده‌های فراوانی در کشور ساخته بودند اما با حرکت پیامبرگونه امام و اتحاد ملت، خداوند نعمت پیروزی انقلاب را به ما عطا فرمود.

امام جمعه ملایر عنوان داشت: انقلاب جوانان را از انحطاط به قله‌های بلند و رفیع شهادت در جبهه‌های جنگ رساند و این تحول اخلاقی یکی از بزرگترین معجزات و ثمرات این انقلاب است.

وی رفتار و منش پیامبرگونه امام، اتحاد ملت، قبول سختی‌ها و صبر در برابر مشکلات را از عوامل مهم پیروزی انقلاب در برابر رژیم طاغوت برشمرد و خطاب به مسئولان گفت: چنین انقلابی که با این سختی‌ها به دست آمده است باید حفظ شود و راه حفظ انقلاب خدمت خالصانه به مردم است.

حجت‌الاسلام فاضلیان بیان داشت: کسی که مسئولیتی در نظام دارد باید از حب دنیا، حب ریاست و مقام به دور باشد و تا این امور در هر فردی اصلاح نشود نمی‌تواند مردم و جامعه را اصلاح کند.

وی خطاب به مسئولان افزود: نیت شما باید خالص باشد و بندگانی که با اخلاص کار کنند از ملائکه بالاتر می‌روند و خداوند صفای نورانی و باطنی به آنها عطا خواهد کرد.

امام جمعه ملایر بر لزوم وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان تأکید کرد و گفت: اتحاد باید حفظ شود و این اتحاد در بین دانشجویان گسترش یابد تا به سوی غیر خدا محبت نورزند و اساتید دانشگاه در این زمینه نقش بسزایی را در محیط‌های آموزشی دارند.

وی به شخصیت معنوی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: عده‌ زیادی در زمان انقلاب با امام مخالف بودند اما تأثیر اخلاق معنوی امام، این افراد را به نظام و انقلاب جذب کرد.

فاضلیان بر پیروی از خط ولایت تأکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم که خط ولایت کمرنگ شود.

انتهای پیام/89013/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول