اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران:

حضور مردم در مناسبت‌های انقلاب دشمنان را مأیوس می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: حضور مردم در مناسبت‌های انقلاب عامل یأس دشمنان است.

حضور مردم در مناسبت‌های انقلاب دشمنان را مأیوس می‌کند

حجت‌الاسلام مختار نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت اقدامات امام راحل و خون شهدا پیام عدالت، آزادی و معنویت را در جهان طنین‌انداز کرد.

وی تصریح کرد: بازخوانی دوباره انقلاب در دهه مبارک فجر و بیان رشادت‌های انجام شده از مهم‌ترین وظایف مسئولان در این نظام مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به بیداری اسلامی ایجاد شده در جهان ادامه داد: بیداری ملت‌های جهان برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و منویات رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

نظری یادآور شد: بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب، اکنون جوانان این مرز و بوم باورهای سپاه را برای ایران و جهانیان زنده کردند که این موضوع به واسطه ولایت‌پذیری بود.

این مسئول پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام‌خمینی (ره) را نعمت بزرگی برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: باید شکرگزار این نظام و ولایت فقیه بود.

وی تأکید کرد: دشمنان نظام و مستکبران جهان با به‌کارگیری تمام تلاش خود در صدد متوقف کردن رشد علمی و پیشرفت‌های جامعه بوده‌اند که با هوشیاری جوانان ما راه به جایی نبرده و نخواهند برد.

این مسئول با تأکید بر صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب برنامه‌های متنوع و گوناگون به نسل‌ها ضرورت اجتناب‌ناپذیر انقلاب است و باید در این ایام ارزش‌های انقلاب و اندیشه‌های امام راحل به درستی در جامعه تبیین شود تا جوانان از آن آگاهی کامل بیابند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا همچنین با اشاره به نقش پررنگ روحانیت در به ثمر رسیدن انقلاب گفت: روحانیت همیشه همراه امام‌خمینی (ره) بوده و در بیداری و آگاه‌سازی مردم نقش بسزایی داشته است.

وی در پایان با دعوت از مردم همیشه در صحنه مازندران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن و انتخابات پیش‌ رو گفت: حضور گسترده مردم پشتوانه محکمی برای نظام و عامل یأس دشمنان از ادامه راه خود خواهد بود.

انتهای‌پیام/86004/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول