اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 179

مهدی‌نژاد: وارثان انقلاب در حفظ آرمان‌ها کوشا باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرمسار گفت: باید کارهای دشمن را رصد و بر آن غلبه کنیم؛ زیرا وارثان انقلاب باید در حفظ آرمان‌ها کوشا باشند.

مهدی‌نژاد: وارثان انقلاب در حفظ آرمان‌ها کوشا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام سیدعلی مهدی‌نژاد عصر امروز در دیدار با مسئولان شهرستان گرمسار به مناسبت دهه فجر که در مسجد جامع گرمسار صورت گرفت، اظهار داشت: 34 سال از انقلابی که به خون پاک شهیدان و رهبری حضرت امام (ره) و حضور بی‌ریا و خالصانه مردم به پیروزی رسید، گذشته است.

امام جمعه گرمسار افزود: خداوند امروز به همه ما توفیق داده که در رأس این نظام قرار بگیریم .

مهدی‏نژاد به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: دشمنان هم در سینه و هم در ظاهر دشمنی‌شان آشکار است و از رنج شما خوشحال می‌شوند و بغض و کینه در دهان آنها علنی است.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه دشمن با تحریم‌ها می‌خواهد جلوی پیشرفت ما را بگیرد، تصریح کرد: دشمن به شدت دنبال این است تا ما را از معنویت جدا کرده و فساد را در جامعه اسلامی رواج دهد.

مهدی‌نژاد گفت: از آنجا که مسلمانان به نماز و مسجد پایبند هستند، هدف دشمن ترویج بی‌بند و باری است تا ما را از مسجد دور کند و ریشه معنویت را از ما بگیرد.

وی تصریح کرد: تلاش دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اذهان مردم است، ما باید از رحمت خداوند مأیوس نباشیم، چرا که قرآن همیشه به ما امید داده است، امیدی که همراه با عمل باشد موفقیت را در پیش دارد.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول