اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

دشمن از موفقیت‌های ایران خشمگین است

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: دشمن از موفقیت‌های ایران خشمگین است و در مقابل این موفقیت‌ها توطئه‌های مختلفی را می‌چیند.

دشمن از موفقیت‌های ایران خشمگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بوکان برگزار و در آن جمعی از دانشجویان بوکانی حضور داشتند، با اشاره به چگونگی شکل‌گیری انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضور جوانان، نوجوانان، زنان و مردان و خصوصاً دانشجویان آزاده‌ای که از خون خود گذشته و انقلاب را به پیروزی رسانیدند قابل توجه است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های پی در پی ایران در زمینه های مختلف، تصریح کرد: موفقیت جوانان و دانشمندان ما باعث ناامیدی دشمنان ما شده است و این بار دشمن با استفاده از فضای سایبری و جنگ تبلیغاتی سعی در کارشکنی و دشمنی دارد.

وی افزود : جوانان ما باید هوشیار باشند و این توطئه‌ها را با بصیرت و علم خود خنثی سازند.

در ادامه این مراسم مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد ارومیه، گفت : از ابتدای پیروزی انقلاب و شکل گیری نظام دشمنان ملت با تحریک منافقان صدام و تحریم‌های اقتصادی و ترور دانشمندان درصدد منزوی ساختن ایران هستند وی سخت در اشتباه هستند و جمهوری اسلامی ایران به آنان اجازه دخالت و تجاوز به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

محمد صادق محمد صادقی تصریح کرد: امروزه ایران به عنوان یک الگوی حکومت مداری در جهان مطرح شده و دشمنان این مطرح شدن را تهدیدی علیه منافع خود می‌بینند.

وی اصلی‌ترین موضع گیری و دشمنی جهان غرب را پیشرفت‌های ادامه دار ایران و مطرح شدن آن در منطقه و جهان عنوان کرد.

صادقی به مقایسه‌ای گذار بین پیشرفت‌های ایران و سایر کشورها پرداخته و گفت : پیشرفت‌های ایران در عرصه های علوم فنون و صنعت در راستای فطرت انسانی و کمک به بشر است و این در حالی است که پیشرفت‌های جهان غرب در جهت استعمار استثمار و تداوم نظام سلطه بر جهان است.

انتهای پیام/61006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول