اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک:

46 برنامه ویژه دهه فجر در خوروبیابانک اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک از اجرای 46 برنامه در طول ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

46 برنامه ویژه دهه فجر در خوروبیابانک اجرا می‌شود

مسعود اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوروبیابانک با اشاره به اینکه باید قدردان مجاهدت، فداکاری و جانفشانی افرادی که انقلاب را به ثمر نشاندند، باشیم، تصریح ‌کرد: امروز دنیای استکبار با راه‌اندازی شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم سعی در ایجاد تفرقه و جدایی ملت از ولایت و رهبری دارد.

وی از مردم خواست با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن بار دیگر از آرمان‌های والای امام راحل و ارزش‌های عظیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پاسداری و با پیروی از فرامین رهبری و ولی فقیه تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین پیشرفت‌های مهم کشور در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و بین‌المللی یادآور شد: امروز کشور ایران در تمامی عرصه‌ها پیش قدم شده است و همگی به برکت این انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر این ناحیه با همکاری و تعامل سایر نهادها به اجرای 46 برنامه می‌پردازد، افزود: دیدار باخانواده‌های ‌معظم شهدا جانبازان و ایثارگران، عطرافشانی و غبار روبی گلزارهای با طراوت شهدا، تشکیل جلسات صالحین، برگزاری همایش بصیرتی، نشست‌های‌ اخلاقی و تربیتی، دیدار از سالمندان، اجرای‌ مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری با عنوان فجر جاودان برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع وصیت نامه سیاسی حضرت امام خمینی(ره) از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول