اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامیان:

شور مردم در برگزاری جشن‎های دهه فجر ستودنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان رامیان گفت: روحیه شاد و شور و شعف مردم در جشن‎های انقلاب ستودنی و قابل تقدیر است.

شور مردم در برگزاری جشن‎های دهه فجر ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسین طاهری بعدازظهر امروز در جشن بزرگ انقلاب در سالن شهید مهاجری رامیان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران خیر و برکات زیادی را به دنبال داشته و مردم ولایتمدار و انقلابی ما به این موضوع واقف هستند.

جشن‎های دهه فجر مردمی و خودجوش برگزار می‎شود

وی تصریح کرد: با وجود تبلیغات دشمنان و تحریم‎های اقتصادی مردم تمام سعی و تلاش خود را برای بزرگ نگه داشتن نام انقلاب و این نظام به کار گرفته و با برپایی جشن‎های زیبا که اکثراً به صورت خودجوش و مردمی شکل می‎گیرد یاد و خاطره امام خمینی و شهدا را گرامی داشته و باعث شادی روح شهدا و خرسندی مقام معظم رهبری و رضایتمندی آقا امام زمان (عج) شده‎اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان رامیان نیز با اشاره به فعالیت‎های خوبی که نظام در بخش ورزش داشته این حرکت ورزشکاران را تجدید بیعت با آرمان‎های امام و شهدا خواند و گفت: این نیروی عظیم جوانی همواره در کنار انقلاب خواهد بود و گوش به فرمان فرماندهی کل قوا از هیچ مانعی برای رسیدن به اهداف بزرگ نظام نمی‎ترسند.

جواد عجم بیان داشت: جوانان این مرز و بوم بارها در میادین بین‎المللی با غلبه بر رقبایی که از امکانات و ابزار خوب و در عین حال حمایت‎های برگزارکننده برخوردار بودند حقانیت خود را به اثبات رسانده و برای مملکت افتخارآفرینی کرده‎اند.

به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه شهرها و روستاها صاحب سالن ورزشی شدند

وی تصریح کرد: برخوردار شدن همه شهرها و روستاهای بزرگ ایران اسلامی از فضاهای ورزشی اتفاق مبارکی است که به یمن این انقلاب صورت گرفته و در سایه تلاش‎های مجدانه مسئولان و همراهی مردم روستاهای کوچک‎تر هم از امکانات و سالن‎های چند منظوره برخوردار خواهند شد هر چند این اتفاق فرخنده هم در بسیاری از روستاها افتاده است.

اجرای موسیقی زنده سنتی و سرودهایی که حال و هوای دوران شکل‎گیری انقلاب اسلامی را در ذهن تداعی می‎کرد، میان پرده‎های کمدی، جشنواره غذاهای سنتی، برگزاری مسابقات متنوع و مهیج، برگزاری حرکات نمایشی همراه با رژه ورزشکاران رشته‎های مختلف و تجلیل از بهترین‎های ورزش شهرستان رامیان در سال 1391 و ارتباط مستقیم با برنامه رادیویی گلستانه و انعکاس شادی مردم به تمام استان از بخش‎های مختلف این برنامه بود که با استقبال خوب مردم و حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول