اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اختلاف مسئولان نظام شیرینی دهه فجر را به کام مردم تلخ کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اختلاف مسئولان نظام و رفتارهای خارج از اخلاق آن‌ها، شیرینی دهه فجر را به کام مردم تلخ کرد.

اختلاف مسئولان نظام شیرینی دهه فجر را به کام مردم تلخ کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی این استان اظهار داشت: وحدت قوای نظام یکی از موضوعات مهم و اساسی کشور است و مسئولان نظام باید در این رابطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آن چه دیروز در این جلسه اتفاق افتاد دل اهل ایمان و دلسوزان نظام را به درد آورد و این امر نیازمند دقت نظر و وحدت بیش از پیش مسئولان نظام است.

نکونام بر ضرورت تبعیت بیش از پیش از رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید و تصریح کرد: مسئولان قوا باید نسبت به رهنمودها و توصیه‌های ناصحانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری دقت و توجه بیشتری داشته باشند این در حالی است که در اتفاقات روز گذشته مجلس شاهد زیرپاگذاشتن این اصل بودیم.

امام جمعه شهرکرد اذعان داشت: این رفتارهای خارج از اخلاق شیرینی دهه فجر را برای مردم تلخ کرد و این شایسته نظام اسلامی نبود.

نکونام با بیان اینکه کسب رضای الهی باید معیار و هدف اعمال و رفتار افراد باشد، متذکر شد: امید می‎رود مسئولان نظام به خود بیایند و ملاک و معیار رفتار و گفتار خود را  کسب رضای الهی قرار دهند.

وی در ادامه با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: دهه فجر از ایام الهی است که در آن شاهد حاکمیت دین خدا در همه ارکان و ابعاد جامعه بودیم.

نکونام افزود: مردم ایران لیاقت و شایستگی خود را در طول پیروزی انقلاب اسلامی به اثبات رساندند و در مقابل نیز خداوند به این ملت عنایت ویژه‌ای داشته و این امر در طول تاریخ بی‎سابقه است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به موج بیداری اسلامی در جهان، اظهار داشت: امروز ملت ایران الگوی انسان‌های آزاده و اهل ایمان جهان شده و این عنایت بزرگی است که خداوند به مردم ایران دارد.

نکونام، با اشاره به نائل شدن شهید علی عسگری به مقام شهادت، تصریح کرد: یکی از نمونه‌های بارز انسان‌های وارسته و خدایی کشور این شهید گرانقدر است و از این جمله افراد در کشور بسیار وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: آن چه شهیدان را به این مقام والا نائل کرده، ولایتمداری و ایمان آن‌هاست و ضروری است تا با الگوگیری از این بزرگان در مسیر حق قرار بگیریم.

انتهای پیام/68004/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول