اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

دهه فجر پل ارتباط ملت ایران از ظلمت به نور بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: دهه فجر پل ارتباط ملت ایران از ظلمت به سمت نور بود که این کار با رهبری حکیمانه امام راحل محقق شد.

دهه فجر پل ارتباط ملت ایران از ظلمت به نور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عرب‌انصاری در مراسم اعزام دانش‌آموزان دبیرستان‌های پسرانه قم به اردوهای راهیان نور با اشاره به دهه مبارک فجر اظهار کرد: تا پیش از این فساد، ذلت، بی‌‌بند و باری و ظلم فراوانی در ایران رواج داشت زیرا هیئت حاکمه و مدیران ارشد این کشور به ویژه شخص محمدرضا شاه جزو فاسدترین افراد به شمار می‌رفتند.

وی افزود: فساد دوران پهلوی به قدری شدید بود که حتی خود رژیم هم نمی‌توانست اوضاع را ساماندهی کند ضمن اینکه بزرگان دینی و اجتماعی ایران همچون امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای در تبعید یا زندان به سر می‌بردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه آمریکا سیاست‌های خود را به طور کامل به رژیم پهلوی دیکته می‌کرد گفت: جریان بهائیت فعالیت شدیدی در ایران داشت و سیر حرکت کشور به سمت سکولاریزه شدن و بی‌دینی بود.

وی ادامه داد: تا پیش از انقلاب صنایع نیز کاملاً وابسته به غرب بودند و ایران توان تولید خود را از دست داده بود ولی دهه فجر پل ارتباط ملت ایران از ظلمت به سمت نور بود.

عرب‌انصاری با اشاره به کمبود شدید امکانات شهرها و روستاها در دوران شاه خاطرنشان کرد: در این شرایط نفت ایران صرف عیاشی شاه و اطرافیان او می‌شد اما لطف الهی و رهبری حکیمانه امام راحل به عنوان خورشیدی درخشان در تاریخ این کشور، انقلابی همچون انفجار نور را رقم زد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم امام خمینی(ره) را شخص اول جهان اسلام در دوران خود دانست و بیان داشت: با این حال ایشان در خانه‌ای محقر زندگی می‌کرد و همین سادگی و متانت موجب زانو زدن بزرگان و قدرت‌های برتر در مقابل ایشان می‌شد.

وی ابراز کرد: امروز همان طهارت، نجابت و پاکی در زندگی مقام معظم رهبری قابل مشاهده است؛ تمام سرویس‌های اطلاعاتی و شبکه‌های جاسوسی تلاش می‌کنند نقطه ضعفی در شخصیت ایشان بیابند اما چون این امر امکان‌پذیر نیست به تخیل و مسئله‌سازی در خصوص مسئولان ارشد نظام روی آورده‌اند.

عرب‌انصاری با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه برای مصون ماندن کشور از هر گونه آسیب و خطر گفت: فرزندان دیروز ما که اسیر مدگرایی و تجمل شده بودند امروز به درجه‌ای از علم و دانش رسیده‌اند که قله‌های علوم مختلف را فتح می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: دانش‌آموزانی که به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند باید از فضای معنوی جبهه‌ها نهایت استفاده را ببرند و ارتباطی عمیق با شهدا برقرار کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب الگو از میان شهدا بهترین استفاده‌ای خواهد بود که می‌توان از کاروان‌های راهیان نور داشت گفت: شهدا شیعیان واقعی علی بن ابیطالب(ع) بودند و فرهنگ جهاد و شهادت است که امنیت، آرامش و شرف امروز را برای ملت به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول