اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان عنوان کرد

گسترش کمی و کیفی مهدهای کودک در مناطق روستایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: گسترش کمی و کیفی مهدهای کودک در مناطق شهری و روستایی برای قرار گرفتن هرچه بیشتر کودکان زیر چتر آموزش‌های قبل از ورود به دبستان از سیاست‌های مهم بهزیستی است.

گسترش کمی و کیفی مهدهای کودک در مناطق روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی در جمع مربیان مهدهای کودک با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تلاش برای حفظ و بالندگی این نعمت ‌از ‌وظایف دینی و انقلابی تمام ایرانیان معتقد به اسلام و انقلاب است.

وی افزود: کودکان امروز حاضر در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردان و زنان ولایت‌مدار‌، انقلابی‌، مدافع ارزش‌ها و عاشق ایران اسلامی در فردا و فرداها عنوان کرد که در قامت مدیران مومن و با کفایت برای اعتلای همیشگی ایران فعالیت می‌کنند.

عباسی با اشاره به اهمیت انتقال صحیح و درست مفاهیم دینی اسلامی و انقلاب اسلامی به کودکان و آشنا کردن آنها با چرایی انقلاب در ایران سال 57 و ...‌ از مدیران و مربیان مهدهای کودکان خواست تا با حساسیت و ظرافت در این مورد تلاش کنند.

وی به بیان خاطراتی از نحوه برخورد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) با کودکان پرداخت و خاطرنشان کرد: کودکان غنچه‌های معطر باغ زندگی و انقلاب هستند که برخورد صحیح با ایشان مانع بروز مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی برای آنان در سنین بالاتر شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به ذائقه کودکان و جذاب بودن برنامه‌های انیمیشن و‌ پویا‌نمایی برای این سن گفت‌: یکی از راه‌های آشنا کردن کودکان با مفهوم انقلاب اسلامی ایران و اتفاقاتی که در سال 57 رخ داد ‌در کنار فعالیت‌های آموزشی مهدهای کودک و اقدامات خانواده‌ها‌ به تصویر کشیدن آن وقایع در قالب انیمیشن‌، شعر‌، پویانمایی و ... است تا کودکان در سایه جذابیت‌های بصری آماده شده هر چه بیشتر با فجر پیروزی در بهار 57 آشنا شوند.

عباسی گسترش کمی و کیفی مهدهای کودک در مناطق شهری و روستایی را برای قرار گرفتن هرچه بیشتر کودکان زیر چتر آموزش‌های قبل از ورود به دبستان از سیاست‌های مهم بهزیستی در این حوزه اعلام کرد و گفت‌‌: تدوین محتوای آموزشی برای مهدهای کودک با هدف نهادینه کردن مسائل دینی و مذهبی و انقلابی از دیگر برنامه‌های مهم بهزیستی در این زمینه است.

انتهای پیام/2446/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول