اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری فارس:

انقلاب اسلامی مبانی فرهنگ غرب را به چالش کشید

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری فارس گفت: دشمنی نظام استکبار با انقلاب اسلامی از این رو است که انقلاب مبانی فرهنگی غرب را به چالش کشید.

انقلاب اسلامی مبانی فرهنگ غرب را به چالش کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ذبیح‌الله خدائیان ظهر امروز در جمع اعضای سازمان بسیج حقوقدانان فارس اظهار داشت: امام خمینی (ره) گرد و غباری را که بر چهره اسلام نشسته بود زدود و این زمینه را فراهم کرد که تشعشعات نورانی اسلام ناب محمدی به جهان منعکس شود.

وی افزود: روش مبارزه انقلاب اسلامی فرهنگی بود چنانکه مردم به ارتشی که به آنها شلیک کرد گل هدیه دادند و ارتش را برادر خطاب کردند.

خدائیان ادامه داد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که دو تفکر لیبرالیستی و مارکسیستی در جهان یکه‌تازی می‌کردند و حتی در کشورهای اسلامی نیز آزادیخواهان به راهی جز این دو تفکر نمی‌اندیشیدند.

این مسئول عنوان کرد: انقلاب در شرایطی اتفاق افتاد که رژیم شاه در اوج اقتدار نظامی و اطلاعاتی بود و از نظر اقتصادی دلارهای نفتی بادآورده را به جامعه تزریق می‌کرد تا مردم را راضی نگاه دارد.

رئیس کل دادگستری فارس اضافه کرد: شعار انقلاب اسلامی آب و نان نبود و همین موضوع انقلاب ما را از دیگر انقلاب‌ها متمایز می‌کند.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم سیستم مکانیزه سراسری ارتباطی سازمان‌های تابعه قوه قضائیه و دادگستری افتتاح شد و از این به بعد تمام مکاتبات و ارتباطات به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

سیستم مدیریت پرونده‌های قضایی (سمپ) که 98 درصد از حوزه‌های قضایی سطح کشور را زیر پوشش قرار می‌دهد در استان فارس به شوراهای حل اختلاف نیز تسری یافته است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول